Regnskabs- og økonomichef søges

Database til Interim og fastansættelseRegnskabs- og økonomichef søges

Holmgaard Management søger for Super Køl A/S i Odense en regnskabs- og økonomichef

 

 

Kulturen i organisationen er uformel, og de betragter åbenhed og dialog som afgørende for udvikling af nye ideer og forbedringer. Dine holdninger og meninger vil blive lyttet til, og du vil kunne sætte dit præg på udviklingen af dine arbejdsopgaver og ansvarsområder. Som regnskabs- og økonomichef bliver du det centrale omdrejningspunkt for virksomhedens økonomifunktion, samt sparringspartner for den administrerende direktør Jimmie Anker Jensen og øvrige ledelse.

Du får ansvaret for tre regnskabsassistenter, hvorfor du også selv vil være en del af den daglige drift i bogholderiet. Dit hovedfokus er på de tungere opgaver i bogholderiet og virksomhedens økonomistyring, som du løbende vil vedligeholde og udvikle.

Arbejds- og ansvarsopgaver

  • Ledelse og back up af regnskabsassistenter
  • Finans, moms og afstemninger
  • Løn til måneds- og timelønnede
  • Hensættelser, periodiseringer og ansvar for rykkerproces
  • Udarbejdelse af budgetter og månedsregnskab
  • Forberedelse af årsregnskab og analyser
  • Kontakt til bank, revisor og leverandører
  • Effektivisering af interne processer og forretningsgange
  • Implementering af nye systemer

Om virksomheden

Du bliver en del af en moderne, ungdommelig og uformel kultur præget af en progressiv ånd. Alle løfter i flok og stiller krav til hinanden på den gode måde, og er parate til at yde det som skal til, for at ”deres virksomhed” når fælles mål.

Virksomheden har en flad struktur og en uformel organisation, og du indgår i et velfungerende og fagligt stærkt team med dygtige medarbejdere og kolleger, godt samarbejdsmiljø, højt tempo og en humoristisk tone.

Superkøl A/S har eksisteret i mere end 30 år og er særdeles veldrevet. Virksomheden beskæftiger ca. 60 medarbejdere, hvoraf de fleste arbejder på projekter ude af huset.

Vores klient tilbyder

En spændende og udviklende arbejdsplads med vide rammer til at ytre sin mening, og præge udviklingen af egne arbejds- og ansvarsopgaver.

  • Særdeles gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Et selvstændigt og udfordrende arbejde i en virksomhed med vækst
  • En kultur hvor åbenhed og dialog er afgørende for nye ideer og udvikling
  • Gode muligheder for eksternt videreuddannelse/kurser
  • En uformel virksomhed med en flad struktur og venlig omgangstone
  • Attraktiv gage og pension efter kvalifikationer bestående af fast løn
  • Frokostordning, aktiv personaleforening og medarbejderarrangementer

Den rette kandidat

Har en relevant økonomisk/regnskabsmæssig uddannelse som fx Merkonom, HD-R eller lignende. Desuden har du solid erfaring med lignende opgaver fra en entreprenørvirksomhed eller en anden projektstyret virksomhed.

For at matche dine kollegaer er du stabil, loyal og kan træffe selvstændige beslutninger. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange problemstillinger, samt øje for og interesse i at forbedre og udvikle processerne. Du er systematisk og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af Navision og flere andre økonomisystemer. Generel IT-erfaring vægtes højt.

Sprog

Dansk i skrift og tale samt engelsk vil være en fordel.

Ansøgning og yderligere oplysning

Tiltrædelse: Vi afholder løbende samtaler i takt med, at vi modtager potentielle ansøgninger.

Matcher du ovennævnte Send os venligst dit cv og gerne et følgebrev om hvorfor du er den helt rette til denne stilling på: “KLIK HER OG UDFYLD FORMULAREN”

For yderligere oplysninger er alle interesserede, der overvejer at ansøge, velkommen til at kontakte managing partner Lars H Linnemann v/Holmgaard Management, tlf. 70 26 61 44.

Samtaler vil blive afholdt på vores kontor i Odense.

Alle henvendelser og personlige oplysninger behandles med stor respekt og fortrolighed.