Søg kandidater

Nedenfor finder du nogle af vores mange kandidater, der har ønsket at være offentlige og som søger Interime (midlertidige) og/eller faste stillinger, samt kandidater som ønsker bestyrelsesposter.

Du kan søge på uddannelse, nøgleord mm. Det er hurtigst at bruge søgefeltet.

Når du har fundet én eller flere kandidater, som jeres virksomhed finder interessante, så udfyld formularen under tabellen og husk at angive ID-nummer/ID-numre. Herefter kontakter vi dig for nærmere præsentation.

Finder du ikke den kandidat du søger, har vi tillige en intern database og et betydeligt netværk såvel nationalt som internationalt. Kontakt Lars Holmgaard på 7026 6144 for yderligere dialog.

 

14. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Ingen
Leder/Direktør
35
32
Direktør Retail/Fastfood/Kæde
14. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Søgende pr 01120217
Driftleder Vildtforvalter Herregårdsjæger
30
25
KAM Salgschef Depotchef Distrikschef

Mine erfaringer og kompetencer fra tidligere stillinger:

  • Proaktiv – selvkørende og med højt engagement
  • Kommerciel forståelse - drives af mål og resultater
  • Fortrolig med forecast og budgetter
  • Robust i forhandlingssituationer - det seje træk
  • Håndtere mine opgaver fra vugge til grav og gør dem færdige
  • Afdække kundens behov – se og fremkomme med løsningsforslag
  • Professionel og tillidsskabende personlighed – kombinerer salg/rådgivning
  • Erfaring med udstillinger, messer samt udarbejdelse af kampagner
  • Arbejdet med forhandlere, producenter og slutbrugere
  • B2B salg på alle niveauer
  • Forstår helheds- og vigtigheden i at arbejde på tværs i en virksomhed
  • Teknisk interesse og forståelse
  • En rigtig god vinder
13. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Senior Consultant
Cand merc. International Marketing
23
10
Product Management, Product Development, Product Marketing

Leadership experience  in development of overall strategic direction,  operationalise and execute strategy and managing and motivating teams of varying size. Im considered a strong leader with excellent communication skills and a high drive. Im motivated by team work, an open and trusting environment where ambition, responsibility and results are valued.

13. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Direktør
Bachelor Business Administration/Hotel Management
30
22

International Hotel Management Executive med +25 års erfaring i operationel hoteldrift, pre-­openings, hotel renoveringer, salg & marketing, personaleledelse samt økonomistyring fra hotel og restaurationsbranchen i Skandinavien og Europa.

Igennem min karriere har jeg bestridt stillinger som distriktsdirektør, hoteldirektør, salgschef og afdelingsleder, hvilket har givet mig stor indsigt i strategi-­ og forretningsudvikling, daglig hoteldrift, revenue management og personaleledelse.

Jeg har arbejdet for ledende hotelkæder, herunder Hotel d’Angleterre, Nordic Choice Hotels og Scandic.

 

13. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Konsulent
Officer
40
30
Topledelse og chefansvar

www.jannicolaisen.dk
www.razzeldazzel.dk

13. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Senior Account/Salgsansvarlig Teracom (Tele, It og datacenter)
Elektronik-tekniker(Data), akademi-økonom, coach og div. kommercielle kurser/uddannelser
32
20
Salgsledelse (salgsleder, salgs-chef og salgs-direktør (CCO) - indenfor medie, tele og/eller IT - eller ralateret. - gerne komplekse løsninger og B2B. Alternativt CEO i mindre/mellem størrelse eller opstart/entreprenør ånd/behov

Jeg har stor erfaring og motivation til at udvikle og vækste teknologisk salg, med sans for detaljen og eksisterende relationer.

Jeg har særdeles meget gåpåmod, og erfaren i at initiere og drive komplekse it/teknologi kommercielt i matrix organisationer – med lige dele nysgerrighed, entreprenørånd i balance mellem både farmer og hunter rollen. Erfaren og god til at prioritere, motivere og koordinere mellem kolleger og afdelinger.

Min absolutte styrke er min personlighed, - nyder at samarbejde med kunder og kolleger, drive processer og opnå de definere resultater og mål, samt særdeles god til andre mennesker generelt. - rigtig god til "mennesker" og relationer.

Udpræget teamplayer, og går gerne forrest som dynamoen der sætter retningen og baner vejen.

Jeg er kendt for, at yde en ekstraordinær indsats og gå ”all in” mht. job, og skelner ikke mellem job og fritid. Mit job er og vil altid være en af mine passioner, og jeg foretrækker at gøre en forskel i dagligdagen, og bidrage til at opnå gode og lønsomme resultater. - Autentisk...

Mine jobs hos henholdsvis AVIT-Systems (Nordjyske Medier), Itectra og nu Teracom (samlet 10 år), har givet stor og bred erfaring indenfor produkter og services på klient, datacenter og cloud områderne, samt relevant viden erfaring om trends og muligheder. - stor og bred generel viden..

Teracom har senest eksekveret en massiv satsning indenfor datacenter/Co-location området, som har givet yderligere kompetencer og indsigt i området.

13. december 2017
Fast stilling
Ja
Tidl. Fabriksdirektør
Erhvervsfaglig
23
4
Fabriksdirektør, produktionschef, driftchef

Synlig, nærværende og engageret leder, der tydeligt sætter retningen.

Tillidsfuldt engagerer jeg mine medarbejdere, og har stort fokus på alles bidrag til virksomhedens fortsatte vækst og udvikling.

Kommunikationen foregår tydeligt, og jeg er særdeles løsningsorienteret.

Relationsskabende af natur, og arbejder præcist med mine opgaver.

Jeg drives af resultater, hvorfor jeg arbejder målrettet og vedholdende.

Jeg er omstillingsparat, fleksibel og lærenem og trives særdeles godt med effektiv planlægning.

 

12. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Employed
2 Bachelor's Degrees and professional HR certification
13
7
HR, Talent Acquisition
12. december 2017
Fast stilling
Nej
Administrativ koordinator
cand.ling.merc.
2
0
projektassistent, office coordinator, supportmedarbejder. Intet specifikt område blot det er inden for den private sektor.

Jeg er en struktureret koordinator med en cand.ling.merc. i erhvervskommunikation. Jeg er en ansvarsbevidst teamplayer med en proaktiv og kvalitetsbevidst indstilling til arbejdsopgaver. Jeg har 10 års livserfaring gennem ophold i Latinamerika og møder folk med et åbent sind. I mit arbejde finder jeg motivationen gennem nye udfordringer og samarbejdsvillige kolleger, der stiller krav til hinanden. Privat er jeg gift med Anders, og sammen er vi forældre til en dejlig dreng.

12. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Ejerleder og Direktør
HD (R)
20
8
Økonomi

Alsidig økonom/leder med bred erfaring fra såvel private som offentlige virksomheder. Stærke kompetencer inden for økonomi, salg og ledelse.

12. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Vice President
Cand Merc Management Accounting & Control
12
5
CFO, Business Development Manager, Investment Manager, M&A, Executive Assistant, konsulent indenfor strategi og økonomi.

Min alsidige baggrund har fyldt min værktøjskasse med de nødvendige redskaber for at have succes som forretningsudvikler.

Hårdt arbejde og højt humør er kendetegnene for mig. Jeg trives i et miljø med højt tempo, og hvor jeg skal jonglere med mange bolde og har berøring med mange forskellige interessenter. Jeg stiller høje krav til mine omgivelser, men er samtidig fuldstændig bevidst om, at de bedste resultater skabes i samarbejde med andre.

Jeg søger nye udfordringer med udgangspunkt i mine tre faglige spidskompetencer:

1. Strategisk Finance: Med udgangspunkt i først revision og senere controlling kombineret med en cand. merc i økonomistyring kender jeg alle afkroge af en økonomiafdeling. Jeg har arbejdet meget med at gøre økonomiafdelingen til en strategisk sparringspartner for resten af virksomheden i modsætning til kun at være et kontrolorgan.

2. Strategi- og forretningsudvikling: Efter at have startet min karriere indenfor økonomistyring har jeg arbejdet mig mere hen imod strategi- og forretningsudvikling. Jeg har erfaring med at identificere og gennemføre strategiske projekter med reference til CEO. Derudover har jeg erfaring som "konsulent" på vegne af en aktiv ejer (ofte inkl. plads i bestyrelsen) i en lang række virksomheder, hvor fokus har været på at formulere og eksekvere den optimale strategi. Min rolle har været at scope projekterne og sikre, at de overordnede mål indfries.

3. M&A: Jeg har dokumenteret erfaring med de fleste aspekter omkring M&A (10+ projekter), herunder opkøb, fusioner, frasalg, kapitaltilførsler samt strategiske samarbejder. Jeg har været ansvarlig for alle led i processen, og har dermed også stor erfaring med forhandlinger.

12. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Leder
Ingeniør
20
12
Ledelsesopgaver indenfor supply chain f.eks. COO, Supply Chain Manager, Produktionschef Projektledelse af større projekter af forretningsudviklende karakter

Jeg brænder for ledelse i den mindre og mellemstore virksomhed, med stor variation i opgaverne og med kort vej fra udfordring til handling. Jeg værdsætter det skiftende fokus mellem strategisk og taktisk ledelsesarbejde og sparring med ledelseskollegaer og hands-on samarbejde med dygtige medarbejdere og drøfte gode og smarte løsninger på dagligdagens problemer og udfordringer.

12. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Indehaver
Spedition og shipping
28
19
Leder / direktør
12. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Store Manager
Sportmanagement Bachelor, Finansøkonom
10
7
Distrikchef, Salgschef, Projekt Manager, KAM, Procesoptimering, Undervisning

Jeg er en tydelig og målrettet leder, som forstår jeg kun opnår mål via medarbejdere. Jeg har skabt mine resultater ved at procesoptimere og uddanne mine medarbejdere. Kompetente medarbejdere med ejerskab for deres opgave er nøglen til succes.

12. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Konsulent
bachelor International Marketing & Handel
25
17
Forretningsudvikler, KAM, Sælger, Kundeambassadør, Service, Kommunikation, Undervisning

Kort intro om Henrik :

Tidligere selvstændig der i en moden alder netop har taget en bachelor i International marketing og handel.
Ved siden af studiet har jeg arbejdet med kundeservice, kundeoplevelser og relationsnetværk.

Jeg søger jobs hvor evnerne indenfor forretningsudvikling, innovation, kommunikation, netværk, kundeudvikling og salg kan komme i spil.

Mvh
Henrik V
Kolding
Tlf +45 40192199

SoMe:
www.twitter.com/Henrik_Vest

www.facebook.com/henrikvest

www.linkedin.com/in/henrikvest

10. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Service and After Sales Manager
MBA (Mini)
25
18
Direktør, Manager, landechef, Country manager, Service chef, Service Manager

Jeg er en stærk og tydelig leder som kan omsætte mine strategiske beslutninger til et operationelt niveau. Stor erfaring i udvikling og optimering af forretningen. Jeg er en innovativ og resultatorienteret leder som arbejder på tværs af organisationen på alle niveauer, er relation skabende intern som eksternt. Medarbejderudvikling og ressourceoptimering har været medvirkende til opnåelse af mine salgsresultater som personlige målsætninger.

9. december 2017
Fast stilling
Ja
Head of Global Brand & Market Communication
Cand. Comm
13
6
Marketing, branding, communication,

A strategic and creative thinker, strong communicator and active collaborator with a proven track record of translating vision and purpose into structured outcomes and robust execution plans.

 

I’m currently responsible for mar-comm and branding for the largest corporate and retail bank in the Middle East and Africa where my current work is focused on spearheading a cultural transformation within a conservative organisation - across customer understanding and positioning, geographical focus and new market entry support, internal organisational restructuring and revitalisation of the overall marketing framework. 

 

My experience across communication, marketing and strategy development, coupled with hands-on experience from complex projects and campaigns gives me the ability to combine strategic vision and forward thinking with the ability to produce visible and tangible results internally as well as with customers, partners and key opinion leaders. I have extensive experience with building the strategic framework that provides the direction, across subsequent executions from a diverse and highly complex organisation and regulated industries.

9. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Selvstændig Konsulent
BBA / Akademiøkonom
31
26
VP Sales, Salgsdirektør, CSO, Direktør

International salgsledelse og forretningsudvikling på B2B markeder

 

  • Har boet og arbejdet 10 år i Tyskland og 4 år i England
  • Ledelse af global salgsorganisation på 75 medarbejdere spredt over 6 kontinenter
  • Erfaring med virksomhedsopkøb og integration med fokus på synergier
  • Empatisk, dynamisk, resultatorienteret og tillidsvækkende med stærke sociale kompetencer
8. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Ledig
Bachelor of Engineering, Manufacturing & Management
23
15
International Services Strategy, Business Management, Portfolio Development, Sales, Customer Experience, Aftermarket

Several years in HP and the last 2 ½ year at SPX FLOW have brought me a strong commercial, technical and customer oriented background.

Why should you consider me as a candidate?

First of all – I have a passion and experience for delivering excellent customer service due to my background from several years in the international services business.

The customer experience is where the business is won or lost. Change initiatives should support this.

Working pro-actively with country colleagues and customers to understand their business, and challenges, and then engaging with internal colleagues to secure that the solution and delivery is matched and maximized, has been fundamental to my roles. This will ultimately lead to being seen by the customers as a trusted advisor.

I am used to work self-driven and have strong experience working through colleagues in EMEA countries to understand and improve on challenges that block the business results.

Commercial and Analytical experience, with which I take away complexity and unclear messages. Experience in delivering strong Presentations.

Solid experience in interacting Cross-organizational and Internationally with many stakeholders for sales growth. I interact comfortable with all organizational levels.

About me:

I have a passion for the Customer Experience.

Have a "can do" positive working style, and am able to maintain focus.

Analytical and a strong problem solver with a structured pro-active working style.

Excellent communication skills with all levels and used to develop and deliver presentations.

I am used to deliver on agreed goals with strong teams in Denmark and across countries.

I am absolutely a team player. And I value an open and honest team environment where there is still time for fun, humor and social activities.

8. december 2017
Fast stilling
Ja
Area Regional Manager
Management
24
15
Eftermarkedsledelse

Med en bred erhvervserfaring og indgående kendskab til erhvervslivet nærmere bestemt bilbranchen har jeg tilegnet mig mine kompetencer indenfor bl.a. to førende bilimportører. Har endvidere stor interesse for finansverdenen. 20 års joberfaring 15 års ledererfaring

Som person er jeg, Relations opbygger, analytisk og taktisk anlagt, god formidler

Jeg har et drive for at være den bedste til det jeg laver med base i ejerskab for de firmaer jeg har arbejdet med

Oprindeligt har jeg en teknisk uddannelse hos Smc biler hvor jeg til sidst blev værkstedschef

Salgs erfaringen fik jeg også hos Smc biler som bilsælger samt eget alarmfirma

I min tid hos Ford of Europe som lead auditor havde jeg ansvaret for 4 nordiske auditører hvis primære opgaver var, forhandler auditeringer samt revisioner i garanti systemet, senere blev jeg garanti chef for Ford i Danmark hvor mine primære ansvarsområder var den daglige drift i forbindelse med garanti/teknisk afdeling, med ansvaret for 5 mand jeg har udspecificeret mine opgaver senere i dette cv

Hos min ansættelse hos Renault var jeg ansvarlig for følgende arbejdsopgaver, blandt andet forhandler optimering i form af kapacitetsanalyser effektivitets målinger af personale på importør niveau, ansvarlig for kundetilfredshedmålinger med aktiv opfølgning samt udarbejdelse af korrigerende handlingsplaner. Jeg var endvidere ansvarlig for værkstedmetoder som værende udseendet af indskrivning, brand visualisering, samt andre kontraktuelle forpligtelser i forbindelse med eftermarkedet

I mit nuværende virke hos FCA har jeg ”samlet” hele paletten af tidligere arbejdsopgaver og er ansvarlig for mit område som tæller Østdanmark og enkelte forhandlere i Jylland

Det daglige arbejde spænder vidt fra, garanti, salgsmål, bonussystemer, forhandler optimering både på salg og eftermarkedet

På mine møder med mine forhandlere gennemgår jeg struktureret heler forretningen og sammen med forhandleren udarbejdes der en handlingsplan med målsætninger for øget kundefokus fra både salg og eftermarkedet

8. december 2017
Fast stilling
Ja
Vice President
Cand. Merc.
17
10
CEO, COO, bestyrelsesarbejde, eksportchef

43 år gammel direktør netop hjemvendt efter 14 års udstationering for et af Danmarks største selskaber søger nye udfordringer hvor eksport, salg og value creation ønskes. Mobil og troværdig individ der er istand til at drive en organisation og har track record til at bevise det.

8. december 2017
Fast stilling
Nej
Kommunikationskonsulent (virksomhedspraktik)
Cand.public (Analytisk Journalistik)
16
5
Rekruttering, headhunter, rekrutteringskonsulent, HR-medarbejder, HR-konsulent, HR, Virksomhedskonsulent, personalekonsulent, jobkonsulent

Gennem 5 års ledelseserfaring har jeg fået kendskab til rekruttering og rådgivning af medarbejdere og kommende ledere. Human Resource-indsatser behøver konstant udvikling for at matche tidens høje krav til forretningsmæssig fornyelse og innovation. Og jeg elsker udvikling med mennesket i fokus. Derfor er processerne omkring tiltrækning, rekruttering og udvikling af personale en berigende beskæftigelse for mig.

Kommunikation er altafgørende for tiltrækning af de rigtige kandidater, en succesfuld rekruttering og et tilpas og dygtigt personale. Jeg har styrket min evne til at formidle, afkode og forstå effekten af skreven og talt kommunikation gennem uddannelses- og erhvervsmæssig erfaring inden for journalistik og virksomhedskommunikation. Som ansat hos netværksorganisationen, International Community, var jeg i 2016-2017 med til at tiltrække et trecifret antal medlemmer til netværket gennem initiativer som online marketingprojekter og personlig rådgivning.

For at nå de bedste resultater på en effektiv måde er det skelsættende med en analytisk og målrettet tilgang til opgaven. Sådan arbejder jeg. Jeg vil så gerne udnytte og udfordre mine analytiske kompetencer indenfor rekruttering og HR og få mulighed for at skabe værdi gennem nytænkning og nysgerrighed.

8. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Operations Director
HD og Officersuddannelse
33
33
Managing director, Operations director

Management experience from several years in the service industry at progressively higher levels in different service industries. Recent years as an international Operations Director in a European business providing service from more than 45 service units located across Europe.

Before that 10 years’ experience as Managing Director respectively Development Director in Denmark and abroad - specifically the Netherlands, UK, Norway and Russia.

High energy, hands on and pragmatic executive with the skills and abilities to deliver immediate and lasting impact.

Very experienced in general management, business development and implementation of change at operational, tactical and strategic level including experience with acquisitions, integration of companies and consolidation of plants.

Proven ability to analyse and act upon complex business and operational challenges making sound decisions to bring solutions and improvements to the business.

Inherent accountability for driving a Performance management culture. Delivering continuous significant improvement in productivity, quality of service deliveries and client satisfaction.

Demonstrating strong interpersonal skills, ability to motivate and bring out the best in teams and people. Excellent communication and influencing skills.

8. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Logistics
Engineer
3
1
7. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Country Manager, fashion retail
cand ling merc
19
7
Project management eller people management, gerne inden for retail, men ikke nødvendigvis

STRATEGI – LEDELSE – PROJEKTLEDELSE – FORRETNINGSUDVIKLING – RETAIL – B2B

                • 8 års erfaring inden for operationel og strategisk ledelse og projektledelse inden for detail, specifikt inden for fashion-segmentet

               

               

           

           

           

       

       

 

 

 

                • Ambitiøs og passioneret problemløser med fokus på langsigtede relationer og løbende optimering af forretningen

               

               

           

           

           

       

       

 

 

 

                • Solid forretningsforståelse og erfaring indenfor projektledelse, ledelse, strategi, forhandling, events, salgsudvikling, HR, stakeholder management og brand building

               

               

           

           

           

       

       

 

 

 

                • Beviseligt gennemført optimerering af processer og resultater.

               

               

           

           

           

       

       

 

 

 

                • Analytisk, passioneret og viljestærk, detaljeorienteret æstetiker med stærke sociale kompetencer & drive.

               

               

           

           

           

       

       

 

 

 

Jeg trives med at drive en process udfra en strategi til udvikling og vækst, med fokus på alle stakeholders, gennem motivation og empatisk ledelse. Mine kompetencer er netop en kombination af en overordnet god forståelse for den totale forretning, en evne til at gennemskue processer, til at identificere nødvendige ændringer, til at bygge langsigtede relationer, -med kontinuerlig optimering af resultat for øje.

Jeg har fokus på at resultat, på opfølgning og jeg evner at formidle strategier og processer på alle niveauer. Jeg er en detaljeorienteret leder som projektleder, med en stærk kreativ side.

Mine faglige ønsker ligger således indenfor projektledelse eller ledelse, -operationel såvel som strategisk, og inden for brand-building/marketing. Gerne indenfor detail, men ikke nødvendigvis.

Jeg er drevet af at skabe resultater gennem en motiverende, og engagerende ledelsesstil. Jeg tror på at resultater kommer gennem trivsel, kultur og værdier.

6. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Driftsdirektør
HD(O), ifærd med eMBA
35
14
Direktør/driftsdirektør/forretningsansvarlig. Ledelse på strategisk og taktisk niveau.

Jeg leder efter en opgave, hvor jeg kan gøre en forskel, på strategisk niveau. Jeg motiveres af at skabe struktur i kaos, og af at udvikle forretning og mennesker. Jeg er god til at få mennesker til at arbejde sammen, også tværorganisatorisk. Jeg tænker ikke i siloer, men i processer.

Min indgang til en opgave som f.eks. driftsdirektør, er, at opgaven er løst, når jeg har gjort mig selv overflødig. Jeg ser det som min fornemste opgave at sætte mål og rammer, og sikre, at mine ledere og medarbejdere har de værktøjer, de skal bruge for at løse deres opgaver. Jeg viser tillid, og kræver, at de tager ansvar.

Som person er jeg empatisk og tillidsvækkende, og -givende. Selv når tingene er mest kritiske, bevarer jeg roen og overblikket - jeg tror fuldt på, at der findes en løsning på alt. Jeg er analytisk tænkende, og forstår hurtigt at omsætte tanker til konkrete handlinger. Her kommer min operationelle baggrund, samt min baggrund som projektleder, mig til gode.

Jeg er ambitiøs, og sætter høje, men realistiske mål, både på arbejdet, og privat. Gennemførelse af en HD og nu senest en eMBA, er resultatet af en sådan målsætning.

6. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Digital Consultant
Kandidat
12
6
Digital Manager og/eller Leder
  • Resultatorienteret Digital Manager med stor forretningsforståelse –
    forbinde Forretningen m IT
  • Speciale i Proces/Change Management – forudsige risks, også de kulturbundne
  • Erfaring fra bureau og større/mindre virksomheder
  • God til stakeholder management
  • Menneskekender – får teams med mig/projektet (i en positiv ånd…)

Digital Management/Projektledelse
Stor forståelse for og erfaring i at drive og tage ansvar for digitale projekter og processer. Stærk forretningsforståelse og marketing erfaring og har den tekniske indsigt, der skal til for ikke kun at drive rollen som Digital Manager, men også at videreudvikle produktansvaret med nye digitale muligheder. Management af mindre teams.

Bureau og større/mindre virksomheder
Erfaring fra både bureau og kundesiden, og i teams på tværs af organisationen og med 3. part konsulenthuse/bureauer. Erfaren i at folde forretningsstrategier ud og omsætte dem til digitale initiativer og evner at drive projekter som PO med et særligt øje for at forudsige risici.

Min DNA er digital
Tænker digitalt med fokus på kundedata samt evner at trække mening ud af datasæt, hvor jeg også kan udfordre forretningen på nye måder at udnytte digitale muligheder på. Har tidligere siddet med bl.a. SoMe projekter og vil også her kunne tilføje viden og indsigt til at forbedre kundeoplevelsen på tværs af kanaler (Cross Channel)

Proces/change/risk optimering på flere områder
Jeg er proces-stærk, med øje for at identificere nødlidende processer og optimere dem. Ser i helheder og skaber overblik. Har tidligere arbejdet i spændingsfeltet mellem forretning, legal og platform (fx i TDC og Velux) med fokus på kunderne og videreudvikling af platformen. Forstår de forskellige forretningsenheder og deres virkelighed.

6. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Salgsdirektør
EBA og Bc.Sc.Eng
20
9
Salgsdirektør, Forretningsdirektør eller Adm. Direktør i det Østjyske eller Trekantområdet.

Jeg har i mange år arbejdet med strategisk salg og forretningsudvikling, og en af mine specialiteter er at få det bedste ud af organisationen og mit team for at sikre maksimalt i salgspipeline, cash flow, Profit og risikostyring.
Ved hjælp af stærk strategisk operationel excellence har jeg løbende optimeret proces og struktur for at opnå den bedste synergi mellem de forskellige forretningsenheder, herunder også eftersalg og service.
Alle er afgørende for succesfuldt at styre organisationen og virksomhedens kommercielle interesser og udvikling.

Særlige Erhvervsstyrker:
Udarbejdelse og implementering af strategi.
Digital transformation.
Forretningsledelse, P&L.
Forandringsledelse og organisationsudvikling.
Salgsledelse. Forhandling af kontrakter med omsætning på 0 til +100 mill DKK.
Strategisk international salgs- og marketingmanagement.
Key Account Management.

6. december 2017
Fast stilling
Ja
Divisionschef
Erhvervsdiplomuddannelsen for Merkonomer
40
23
Divisionschef , Country manager, Salgsdirektør/salgschef, Kommerciel ansvarlig for en business unit

Særlige kompetencer
• P & L ansvarlig for en kommerciel forretningsenhed
• Lederskab, udvikling af medarbejdere og udnytte den enkeltes kompetencer

    • Kontant og motiverende ledelsesstil, ros i forum og ris personligt.
      • Salgsledelse i meget komplekse markedsområder B2B.
      • Internt og eksternt samarbejde, succesfuld i at skabe relationer.
      • Procesoptimering, udvikle effektive kundeservice- og salgsorganisationer.
      • Marketing og produktstyring
      • Internationalt virksomhedssamarbejde og arbejde for at opnå synergi.
      • Integrering af virksomheder efter opkøb, med respekt for virksomhedernes DNA

 

 

 

Personlige kompetencer
• Positivt livssyn, uden at være naiv

    • Resultat- og løsningsorienteret

 

    • Fokuseret på målet

 

    • Ønsker at være med til at påvirke beslutninger
      • Trives i et hurtigt omskifteligt miljø og er klar til at holde mange bolde i luften
      • Præstationsorienteret med en høj grad af medarbejderinddragelse
      • Relations-skabende i forholdet med kunder og leverandører

 

    • Åben og empatisk, lytter til input fra andre og lader dem være en del af beslutningen

 

    • Teknisk forståelse

 

    • Salgssparring

 

    • Kommerciel indsigt, fokus på det værdibaserede salg

 

5. december 2017
Interim Management (midlertidig ansættelse)
Ja
CFO
HD-R
30
17
CFO, økonomichef, controlling, økonomiledelse

Proaktiv og driftsorienteret økonomichef /CFO, som er fortrolig med rapportering til direktion og bestyrelse. Har +20 års erfaring og bred erfaring med ledelse af den forretningsorienterede økonomi- og adminstrationsfunktion.

Prioriterer den kommercielle tilgang til ansvarsområdet. Behersker alle opgaver i den forretningsorienterede økonomifunktion med fokus på kvalitet og optimering. Jeg er loyal, regelret, ydmyg og lægger vægt på altid at levere et professionelt stykke arbejde som skaber værdi for virksomheden og ledelsen.

5. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Centerchef i socialforvaltningen, København
Sygeplejerske, MPA fra CBS
25
18
Offentlig forvaltning, sundheds og social sektoren

Bred erfaring med ledelse i politisk styrede organisationer og sammenhænge mellem strategisk ledelse og den konkrete drift. Min spidskompetence er evnen til at fastholde de langsigtede mål og få hverdagens mange små beslutninger til at trække i den rigtige retning.

I forbindelse med lederevalueringer i form af ”360 graders måling” fremhæves mine stærke sider som strategisk ledelse, daglig ledelse og styring, kommunikation og personligt lederskab.

5. december 2017
Fast stilling
Ja
Head of Sales
hhx
25
10
Salgsdir. Salgschef, Eksportdir. Eksportchef, KAM internationalt, Sales Director, Sales Manager, Area Sales Manager

More than 25 years of experience internationally as sales, export and marketing executive with major food and non-food companies from Denmark as well as several European countries (please see the list of companies below), working with sales and marketing of products throughout both western and eastern Europe as well as North and Latin America to Asia and Australia.

I have an extensive network of contacts within the areas of ambient, grocery, chilled, frozen food & non-food, as well as beverage products within FMCG. Thus my network cover importers, distributors, agents, retail, industry, B2B & B2C contacts, both on branded goods & Private Labels. Experienced in Strategic Analysis, strategy implementation, KAM, NPD and commercial involvement in accreditation of production facilities like BRC, IFS, organic etc.

As a person, I am strong in establishing, building and balancing relations with both colleagues & customers. Highly competent within Intercultural Business Interpretation, "Adapt to Market" Business Plans and more. A positive mind with a strong focus on the goals & strategies agreed to, both internally and with customers.

5. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Sales Manager @ DLG Tele / Telia
Cand. Merc. EMF (Økonomisk markedsføring)
7
2
salg, marketing, produkt

Sales Manager med erfaring i salg, marketing og produkt

De seneste 7 år har jeg arbejdet hos Telia Danmark for brandet DLG Tele med forskellige ansvarsområder og stillingsbetegnelser indenfor salg, marketing og produkt. Senest var jeg bl.a. ansvarlig for salg af telefoni-abonnementer til BTB-segmenterne Landbrug og Øvrig Erhverv gennem 6 regionale salgskontorer i Danmark.

Mine styrker vurderer jeg som følgende:
• Besidder et stærkt kommercielt mindset, som udfordrer, men som er i tråd med identitet og værdier
• God til at skabe engagement hos både interne og eksterne interessenter
• Resultater opnås ved en passende balance mellem selvstændighed og teamwork
• Er alsidig, hvor jeg sætter overlæggeren højt i forhold til ansvarsområder, tid og sted

5. december 2017
Fast stilling
Ja
Sales Manager / COO
HD i Organisations og Ledelse
23
13

Sales and business development profile

 

Visionary, strategic, innovative, business minded and profit/growth driven team player with 10+ years of experience from retail / sales companies, especially within the business to consumer segment. My retail career has taken me through a number of different functions across management, sales, buying, marketing, and strategic and business development. I have a large network, which gives me strong relations within the industry. I am known for being a strong communicator, and have a management approach, which provides space for development. I have a Strategic and analytical mind-set, and adapts easily to new and dynamic environments. My approach to any task or function is analytic and structured in order to reach the goal. I always deliver real and measurable value creation to my stakeholders

5. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Ledig
Århus Akademi
11
2
Intet specifikt.

Jeg er en frisk ung mand der søger efter nye udfordringer.

Som henvist til, i mit CV, besidder jeg erfaring inden for direkte kommunikation med mennesker gennem erhvervsområder som hhv. salg samt promotion - kontakttagen falder mig deraf nemt kombineret med ekstensiv erfaring inden for servicebranchen. Derudover har jeg stor erfaring med opsalg/mersalg.

Af person er jeg en stille og rolig ung mand med begge ben på jorden. Jeg er typen, der arbejder hårdt og som altid yder mit fulde i enhver given situation, men som samtidig forstår at sætte gang i den og tidligere kun er blevet prist af pågældende chefer for at være en stor motivationsfaktor for de andre medarbejdere på jobbet. Dertil kommer, at jeg af natur er meget pligtopfyldende og ansvarlig samt forstår at strukturere min hverdag og vil til hver en tid prioritere at passe mit job og leve op til mit givne ansvar. Kort fortalt vil jeg gøre, hvad det kræver for at præstere.

4. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Senior Key Account Manager
HD-A, BSc.(M), Officer
30
30
Salg, Bus.Dev.,Change Man.

Input vedr. Peter Jacques’ personlige profil:

  • God til at bygge netværk og tillid. God til disciplinen ”client/customer management”
  • Trouble shooter der altid finder en vej frem.
  • En person med både erfaring og pondus, og som samtidig forstår at sammenkoble ”forretningsmæssige forpligtelser”, leverancer og projekt/kunde/bruger-behov.
  • Én der kommunikerer, informerer, og evner at arbejde på alle niveauer i organisationen for at skabe et optimalt samarbejde. Samt en person der bare har styr på tingene.
  • Stakeholder management og trusted advisor er også key words som omgivelserne har ”puttet på” mig.
  • Har arbejdet med ledelse og ”management through influence”, forretningsudvikling, marketing management, service management, salg – også partnersalg, kontrakter og udbud, ledelse af projekt-leverancer, samt levering af større kommunikations- og IT projekter og løsninger.
  • Tror på at god forberedelse og en solid indsats i høj grad sikrer at målene nås. Det har altid været min ambition at både ”rejsen” frem til, samt selve målopfyldelsen af leverancen af kunden/modtageren opleves som konstruktivt og succesfuldt.
  • Med andre ord: Account Manager med stort A.

 Kunder som jeg har arbejdet med de seneste 8-9 år:

  • COWI,
  • FL Smith,
  • Grundfos,
  • MATAS
  • KRIFA OK a.m.b.a,
  • Kamstrup,
  • Chr. Hansen,
  • Carlsberg,
  • Foss,
  • MAN Diesel & Turbo
  • Milestone Systems
  • Babcock & Wilcox Vølund
  • BAE Systems
  • Bech-Bruun Advokater
  • JAI
  • KAB
  • NRGi
  • SE (Syd Energi)
  • Kelsen Group
  • Mekoprint
  • North Media/Søndagsavisen
  • Siemens Wind Power
  • Nilfisk
  • NKT Cables
  • TV2
  • Royal Arctic Line

Titler” som kunne dække det jeg leder efter:

  • Relationship Manager
  • Key Account Manager
  • Commercial Manager
  • Business Development Manager
  • Customer Relations Manager
  • Client Manager
  • Country Manager
  • Contract Manager
  • IT Category Manager
  • Customer Application Manager
  • Solutions Manager
  • Service Delivery Manager
  • IT Business Partner
  • Commercial Project Manager

Specielle kompetencer:

Tele-/radio (krypteret) kommunikation, IT – på det seneste enterprise virksomheders rejse imod ”cloud”, IT contract management, det maritime især tekniske miljø, teknik generelt, …

4. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Area Manager (Director)
Civilingenjör med ekonomipåbygning
30
17
Salgschef B2B - relationstunge opgaver

Stolt far til voksne adoptivbörn og en higer nu efter at "vende hjem" til Danmark - gerne med ungerne.

Optimistisk livsanskuelse med seriösitet og tilgängelighed i alt som angår arbejde. Tror på individ og humankapital og delegerer og samarbejder hellere end kommanderer. Har lärt at blande dansk tydelighed med svensk koncensuskultur og har stor erfaring fra arbejde med store koncerners udlandskontor.

Leder ikke efter lodrette karieremuligheder, men et område hvor gedigen og personlig arbejdsindsats samt inspirerende opgaver skaber värdi for firma, kundekreds og mig.

Med skabende af varagtige og meningsfulde relationer er det lyckes mig at i meget forskellige brancher skabt större omsätning, bedre resultat og bedre kollegial miljö.

I övrigt er jeg en helt almindelig mand med de kvaliteter og brister som ingår.

Danske referencer kommer först of fremmest fra automationsområdet og shipping.

Med venlig hilsen

Jacob Vierø

 

1. december 2017
Fast stilling
Ja
Sales Manager
International Sal og Handel (BA)
3
1
Salg, Sales Manager og KAM

Jeg er pt. lige blevet arbejdsløs og søger derfor nyt job indenfor funktioner såsom:

  • Key account manager
  • Salgskonsulent
  • Juniorsælgere
  • Tele account manager
  • Salgskoordinator

 

Jeg har ageret indenfor alle af salgets faser (prospecting, canvass, møde booking, afholde møder, tilbud og meget mere) samt erfaring som leder, i mine tideligere stillinger.

1. december 2017
Både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Jobsøgende
cand. polit., HD(R), Merkonom i personale
25
20
CFO, CEO evt. interim på samme niveau

Jeg stiller mig hermed til rådighed for CEO, CFO eller tilsvarende interim positioner.

Igennem min mangeårige erfaring som bl.a. interim CEO, CFO og seniorkonsulent har jeg ført over 20 virksomheder frem til at have styr på både forretningen og fremtiden. Jeg er kendt for min grundighed, analytiske snilde og strategiske kampkraft. Jeg lukker gap’et fra det operationelle til det strategiske ledelseslag med ét mål for øje: Virksomhedens succes!

Solide ledelses- og økonomikompetencer.

  • Solid faglighed og resultatskabelse indenfor finans- og økonomistyring. I får grundige budgetter, regnskaber og grundig likviditetsstyring, rapportering og indberetninger til myndigheder.
  • Strategisk kampkraft: Analyse af de samfundsøkonomiske trends, digitalisering, tendenser og fremtidige kriser. Udvikling af den strategi der giver virksomheden succes i morgen og i fremtiden. Jeg leder hele processen fra idé til implementering.
  • Skarpt blik for processer, interne kontroller og forretningsgange med fokus på resultater.
  • Flair for analyser og vurderinger af nye initiativer og business-cases.
  • God til at skabe ro og tillid i organisationen via en åben, kommunikerende og motiverende ledelsesstil.

Øvrige personlige kompetencer

  • Forandring-, udviklings- og kundeorienteret mindset.
  • Indblik i digitalisering og teknologiske strømninger
  • Fusioner, virksomhedskøb og virksomhedsovertagelser.
  • Risici og kommerciel risikoafdækning.
  • En stærk rådgiver, sparringspartner og coach.
  • Forståelse for mennesker
30. november 2017
Fast stilling
Ja
Nordisk Produkt Manager
Cand. mag. i Marketing og Reklame.
22
5
Digital Strategi, Digital Product Manager, Marketing Manager

Der findes ingen virksomhed, der kan leve af at stå stille. Det er på rejsen til nye positioner, jeg finder mening i mit arbejde med IT Produktudvikling, Data, Marketing og UX Design. Jeg faciliterer og leder den digitale transformation, der muliggør en relation med kunderne på et helt nyt niveau. Her møder strategi hverdags-udfordringer i krydsfeltet mellem teknologi, data, mennesker og samfundsudvikling.

IT Strategi og IT produktudvikling
Ansvarlig for Strategi og IT udvikling af den ny Kundeportal i Eniro for Scandinavia. Komplekse backend systemer, og enkle brugervenlige analytics frontend. Solid erfaring i projektstyring i internationale udviklingsteams i traditionel og Agile metodologi. Erfaring i behandling og anvendelse af Big Data.

Online Marketing
Erfaren i strategi og eksekvering af nordiske online marketingaktiviteter med fokus på omsætningsvækst i digitalbranchen, retailbranchen og reklamebranchen. Loyalitet og mersalg igennem datadrevet CRM, SoMe influencers og traditionelle medier.

Digital brugeroplevelse
Skarpe analytiske evner i forhold til forbrugertendenser, markedsmuligheder og strategi. Solid erfaring med UX design, digital kundeoplevelse, tracking og effektivisering af IT løsninger.

ERFARING
2016-
Nordic Product Manager. Eniro Danmark A/S
***Eniro Guldklub Dubai 2017

2015- 2016
Customer Communication Manager. Eniro Danmark A/S
***Eniro Stjerneklubben 2015

2012-2015
Marketing Campaign Manager. Eniro Danmark A/S
***Vinder MEC Excellence Award 2013, Nomineret til MEC Global Ideas Award 14, Nomineret til Rambuk Effekt Award 2014, Nomineret til Creative Circle Award 2014.

2006-2012
Campaign Manager. Change of Scandinavia A/S

1995–2006
Art Director for bl.a. Bang & Olufsen, Nestlé, Aller, KMD og Kilroy Travels i den danske reklamebranche: Uncle Grey, Saatchi & Saatchi og Grey Odense.

UDDANNELSE
1988–1993 Cand. mag. i Marketing og Reklame. Universidad Complutense de Madrid, Spanien.

30. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
CEO
MBA
25
20
Topledelse og business development

25 years leadership experience of which 12 years international experience in Asia working

with IT, shipping and logistics. Hyper growth expert and transformative leadership.

Managing large scale investment projects in real estate and private equity.

Leading global business units and global accounts.

Significant experience with major deal making, corporate change management and execution.

Hands on experience with integrations, restructuring and reengineering.

Sale of ERP, outsourcing, software, hardware and infrastructure.

29. november 2017
Fast stilling
Nej
Regional Sales Director
Cand. Merc.
18
12
Salgsledelse, forretningsudvikling, generel ledelse

Jeg er en erfaren leder der har en "track record" for at levere stærke resultater og bygge teams.

Jeg har ledet teams i forskellige salgs-/marketing og PMO funktioner, og ved, hvad forventningerne til lederskab er - hvis du vil have en organisation at performe. Som leder kan min stil beskrives på følgende måde: Jeg tror på; ​​at du kan opnå meget mere end du selv tror ​​er muligt, jeg tror på frihed under ansvar,  jeg leder  med stærkt fokus på resultaterne, og jeg er meget engageret i at lede på en uformel måde, med humor og fokus på at hjælpe hinanden.

Jeg har udviklet teams, og bygget og defineret programmer, samt lanceret et stort antal produkter og kampagner. Jeg har ledet og administreret salg – og marketing teams, KAM-teams, projekt teams og arbejdet med optimering i mere end +10 år

De sidste 6 år har jeg arbejdet meget med at sætte en nye strategier, bygge teams, udvikle forretningen, drive den kommercielle agenda og har leveret resultater der var langt bedre end budget

28. november 2017
Søger Interim Management (midlertidig ansættelse)
Ja
Bestyrelsesmedlem
Cand.merc.
35
30
Interim og bestyrelsesarbejde

Bred erfaring som CEO og bestyrelsesmedlem med fokus på byggebranchen. Har arbejdet og boet i Asien/Kina. Stærk på turn around opgaver.

30. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Interim Chief Commercial Officer
Bachelor i Salg & Marketing
24
20
Ledelse, Management Konsulent, Change Management, Salg / Marketing, Driftledelse, Kommerciel udvikling, International distribution, Personale udvikling, HR ledelse, Recruitering

En International handelsorienteret medspiller som har brugt 24 år på arbejdsmarkedet med at optimere kommercielle værdikæder, opbygge organisationer på alle 5 kontinenter, driftsikre datterselskaber, maximere SoMe strategier og udvikle OMNI kanal afsætning for adskillige arbejdsgivere. Har et meget stort og handlekraftigt netværk i mange brancher og kan på selv kort tid booste både top og bundlinje. Vandt til at sikre HR processer i mange lande og følge givne love. Ydmyg; men selvsikker - ærlighed før ego og gerne lytte før jeg snakker.

28. november 2017
Fast stilling
Nej
Project & Facility Manager
Bygningskonstruktør
14
8

Selvstændig, nysgerrig og arbejdsom Projektchef, med flair for byggeriets diversitet.

Uddannet Tømrer, Bygningskonstruktør og MBA i Byggeri og Ledelse.

Har gennem snart 14 år arbejdet med alle former for byggeri, dog gennem de sidste 11 år primært inden for udvikling af erhvervsejendomme og erhvervs projekter.

Anser mig selv for værende en god kollega, omgængelig, snaskagelig og udfører mit arbejde med en høj etisk standard og en høj moral.

Jeg er selv dreven, men ligeledes en der får folk med. Jeg stiller store krav til mig selv, og til andre, og er god til at skabe netværk og forbindelser.

27. november 2017
Søger Interim Management (midlertidig ansættelse)
Ja
CPO
Journalist
22
20
Udviklingschef, forandringsleder, strategisk implementering, projektchef

Jeg er en rutineret forandringsleder med både praktisk og strategisk erfaring, dyb indsigt i svære digitale projekter, oganisatorisk forandring og kommuinikation samt agile metoder på team-, projekt- og programnievau.

Jeg kan især tilføje værdi ved at stabilisere udfordrede tekniske organisationer eller projekter i krise, sikre genemførelse af strategier eller styre eksterne tekniske leverandører.

Har et godt humør, et åbent sind, en professionel tilgang og er ikke bange for at bruge utraditionelle metoder.

Leder på tværs af organisationer og fagligedheder, gennem mennesker og arbejder meget med medarbejderudvikling.

24. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Kontrakt og Leverandørstyring
Akademiingeniør
35
12
Indkøb, kontrakt-/leverandør-styring, tilbuds ansvarlig, IT og professionel services området

Jeg har mange års erfaring med IT og indenfor IT-branchen med en uddannelses baggrund fra Danmarks Tekniske Universitet og CBS. Nøgleordene for min karriere er:

  • Kontraktstyring, Leverandørstyring og Indkøb
  • Projektledelse
  • Bid Management og Løsningsdesign
  • Key Account Management / Service Delivery Management

Mit seneste resultat er en vellykket gennemførelse af en genforhandling af IT-hovedaftalen med en global leverandør med fokus på dels at tilpasse anvendelsesområdet dels at forbedre af kontraktens overordnede kvalitet for at opnå bedre kontrol og gennemsigtighed på leverancerne.

Jeg har stor viden om kontrakter, kontraktstyring og IT-tjenester og erfaring med indkøb. I det sidste halve årti, har jeg arbejdet med kontraktstyring og leverandørstyring og har været med til at indføre nye systemer til kontrakt-administration.

Jeg er proces og resultatorienteret og med en analytisk tilgang til opgaverne. Jeg er i stand til at håndtere komplekse opgaver samt komplekse problemer, og jeg kommunikerer på en præcis og motiverende måde. Jeg forpligter mig på alle organisatoriske niveauer, og tilstræber en effektiv samarbejdsform og kommunikation internt og eksternt. Jeg er selv-drevet, kan arbejde med egne mål såvel som fælles teammål.

Min erfaring inden for IT og kontrakter er opnået gennem arbejde på begge sider af bordet. Mine ansættelser startede som ekspert og projektleder med it-leverancer til container skibsfart på global basis. Senere var mit fokus på store industrivirksomheder samt det offentlige i forskellige salgs- og leveranceroller som Konsulent og Projektleder, men også som Bid Manager på komplekse og strategiske tilbudsprojekter indenfor it-outsourcing. I øjeblikket arbejder jeg i en indkøbsfunktion med kontraktindgåelse på en stor IT driftskontrakt og med leverandørstyrings opgaver.

24. november 2017
Fast stilling
Ja
Underdirektør
HD i afsætning
38
33
Direktør, Salgsdirektør, COO, funktionschef

Jeg har mange års erfaring med ledelse på forskellige organisatoriske niveauer, en teoretisk uddannelse som HD i afsætning og har i de sidste mange år været en del af den øverste ledelse med det kommercielle ansvar.

Jeg har :

• haft det overordnende ansvar for de største kunder og har erfaring i at håndtere store og komplekse kunder.

• forhandlet, udarbejdet og indgået store længerevarende kontrakter.

• haft ansvaret for og gennemført salg af serviceydelser (3 part logistik), ”business to business”,
herunder direkte salg til nye kunder, vedligeholdelse og udvikling af nuværende kunder og nye
forretningsområder med henblik på at øge toplinjen under skyldig hensyntagen til bundlinjen.

• en god forretningsforståelse, økonomisk indsigt, er forhandlingsvant og resultatorienteret.

Som person er jeg :

• åben, imødekommende, tillidsskabende, lyttende og god til at skabe nye kontakter og relationer og udvikle disse yderligere.

• vedholdende og robust.

Jeg trives bedst ved at være i et aktivt arbejdsmiljø med løbende kontakt til kunder og forretningsforbindelser samt arbejdskollegaer.

24. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Sluttede som senior director/digital programme manager hos William Demant ultimo oktober 2017
cand merc (A) speciale om ledelse i integrerede udviklingsforløb
26
19
Marketingdirector, digital transformation, digital development, forretningsudvikling

En solid karriere som senior manager. Senior Director hhv. Director indenfor marketing, digital udvikling, change management og forretningsudvikling, for blandt andet William Demant (WDH) og Danfoss A/S. De sidste ca. 14 år som leder af afdelinger med diverse teams op til ca. 45 medarbejdere. Har gennem de sidste 7 år stået i spidsen for en lang række digitale marketingprojekter.

Har signifikant forandret brugen af digitale værktøjer hos Oticon (WDHs største brand), ligesom der er udviklet en strategi for udvikling af globale, marketingplatforme for hele koncernen. De overordnede målsætninger: Forbedre brugernes livskvalitet, forøget mersalg og kundeloyalitet samt interne effektiviseringsforbedringer gennem Business Process Management (BPM).

Transformerede Danfoss A/S’ reklameafdeling fra en intern produktionsenhed med lav anseelse til en high-performing, international marketingpartner for Danfoss’ divisioner på globalt niveau, inklusive udstillingsaktiviteter.

Er en leder, der bruger passion og høj grad af medarbejderinvolvering til at drive forandringer og udviklinger – og til at udnytte den forskellighed af talent og professionelle kompetencer, der findes i et team. Tror stærkt på at uddelegere ansvar. Trives med store udfordringer, som gør det nødvendigt at tænke anderledes.

23. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
IT-Driftschef
HD Informatik og Økonomistyring
40
17
IT ledelse af IT-drift og Udvikling

Jeg har arbejdet på såvel det strategiske, taktiske og operationelle plan. Det strategiske har hovedsageligt omhandlet fastlæggelse af IT-strategien, outsourcing og organisatorisk strategi. Derefter har jeg haft det taktiske ansvar for implementering af dele af den vedtagne strategi.

Ledelsesmæssigt er jeg en nærværende leder, der oprigtigt interesserer mig for andre mennesker. Jeg opfatter mig selv som god til både den brede kommunikation og den personlige. Både i forbindelse med de positive budskaber, som i de svære samtaler. Jeg anser god og rettidig kommunikation for at være en af hjørnestene i god ledelse.

Jeg er meget vedholdende og løsningsorienteret i mit arbejde for at opnå de resultater, som er aftalt. Jeg er meget omkostningsbevidst og lægger stor vægt på at levere en høj kvalitet på en effektiv og sikker måde. Jeg er varm tilhænger af standardiseringer og generelle løsninger, der blandt andet understøtter, at de allokerede ressourcer kan benyttes optimalt.

Jeg har tidligere og i mit nuværende arbejde beskæftiget mig en del med leverandørstyring af FM-udbydere og udviklingsleverandører. Herunder SKI aftaler. Her lægger jeg ligeledes vægt på en god og konstruktiv dialog, da jeg mener, at det er det bedste grundlag for gode aftaler.

Jeg lægger stor vægt på et konstruktivt og godt samarbejde til alle sider i virksomheden og bidrager selv proaktivt til dette. Jeg er en god kommunikator og lægger vægt på en god tone. Jeg tager gerne initiativ til at få gjort tingene mere effektivt og jeg er selv meget struktureret og analytisk i min tilgang til problemstillingerne.

Jeg er energisk og lægger meget vægt på at levere en solid indsats hver dag.

Som person trives jeg i et miljø med kolleger, der er engagerede ligesom jeg selv, og som går ind for en åben og ærlig dialog - meget gerne præget af godt humør. Jeg lægger meget vægt på det daglige nærvær og er meget stabil i mit arbejde.

Privat er jeg gift med Dorte siden 1980 og vi er bosat i Ølstykke. Vi har to voksne børn og fire børnebørn. Jeg holder mig i form ved at cykle en hel del.

22. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Sales & Marketing Director
HD Marketing
12
8
Director, CCO, CMO, CEO (BTC/BTB/Digital)

I am a visionary, strategic and result oriented business leader with a strong personal drive and a proven track record in strategic business development, marketing, digital platforms and sales in the Nordics and internationally. My passion is developing people and business through a strong value based culture - in order to accelerate businesses, create innovation for growth and build positive sustainable brands and products.

I have successfully been leading and developing complex businesses within lifestyle, sport, digital platforms, FMCG, entertainment and media industries, resulting in strong brand and stakeholder growth, delivering consistent top-line and bottom-line business results.

22. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Adm. Direktør / Country Manager
Akademimerkonom intl. Handel
21
11
Direktør niveau; Generel ledelse, Kommerciel udvikling, Drift og Salg
  • Bred, kommerciel og hands-on lederprofil med en solid, strategisk forretningsforståelse og et stærkt overordnet overblik
  • Pt. adm. direktør/Country Manager for City Self-Storage (CSS) – en af Skandinaviens førende Self-Storage operatører
  • Ansvarlig for drift samt daglig ledelse af 6 højkvalitetscentre
  • Fuldt ansvar for udvikling og implementering af den overordnede strategi på både operationelt, taktisk og strategisk niveau samt salg, marketing, økonomi, P&L m.m.

 Jeg vil betegne mig selv som en udpræget købmand med massiv erfaring ift. at drive virksomhed i et konkurrencepræget marked. Jeg er entreprenant, strategisk, målrettet og ambitiøs, tænker konsekvent i løsninger og trives med at have fingrene helt nede i maskinrummet. Denne tilgang har medført en upåklagelig track record hvad angår udvikling, vækst og resultater. 

Som leder opfattes jeg som behagelig, opmærksom og empatisk – en som kan tale med alle mennesker, som er rigtig god til at lytte til andre og inkludere deres holdninger – uden at miste fokus på retning eller mål. Jeg sætter struktur og skub på processerne og fastholder den aftalte retning, således at der skabes kontinuitet, fremdrift og løbende resultater. Jeg vægter klar kommunikation og medarbejderinddragelse, da dette gerne foranlediger en bottom up proces, hvor alle tager ejerskab af deres respektive ansvarsområder, følger de målsætninger, handlingsplaner og implementeringstimelines, der er aftalt – og bidrager maksimalt til virksomhedens succes.

21. november 2017
Fast stilling
Ja
Kommerciel Chef
Civilingeniør
19
5
Projektledelse, Ledelse indenfor teknik- og miljøområdet

Jeg arbejder i dag som afdelingschef i en privat virksomhed, der blandt andet tilbyder innovative og udviklingsorienterede løsninger til både bil, cykel og kollektive trafik. I kraft af mit arbejde har jeg opnået erfaring med ledelse af mange forskellige typer af medarbejdere og faggrupper. Således har jeg i dag ledelsesansvar for medarbejdere indenfor kommunikation, installation og design af trafiksignaler og ITS.

Jeg har tidligere fungeret som projektleder med ansvar for blandt andet VVM-undersøgelser, hvor jeg arbejdede sammen med en lang række forskellige faggrupper, såvel som borgere, kommuner og andre interessenter. Derudover har jeg gennem det meste af min karriere, haft til opgave at udarbejde fremlæggelser og sager til politisk behandling.

Som leder og projektleder i både offentlige og private virksomheder har jeg opnået stort kendskab til politisk forhandling, ligesom udarbejdelse af talepapirer og beslutningsgrundlag har været en kerneopgave.

Jeg er uddannet ingeniør, og har løbende gennem min karriere suppleret med relevant efter og videreuddannelse, således har jeg en gennemført en HD i organisation, hvilket har givet mig en bedre forståelse af organisationer og de mennesker der udgør dem.

På det personlige plan er jeg et empatisk menneske med stor forståelse for mine medarbejderes forskelligheder. Jeg får tit at vide, at jeg er tillidsvækkende og rolig i pressede situationer og, at jeg er god til at skabe tryghed for mine medarbejdere.

21. november 2017
Fast stilling
Ja
Director, Customer Service, Supply Chain, Sourcing & LEAN
P-ingeniør og Engineering Business Administration (EBA)
22
15
Mit fremadrettede virke ser jeg helst inden for ledelse af Supply Chain, dvs. hele veje fra upstream (indkøb, sourcing, Category Management) via planlægning, S&OP, Forecast & Inventory osv., over LEAN ledelse og - implementering (både i administration
  • Jeg har arbejdet med alle facetter inden for Supply Chain, herunder indkøb, lager, projekter, LEAN, produktion, logistik/transport og kunderelationer i min 22 års karriere, heraf de seneste 15 år med ledelse og udvikling af disse områder (som chef, VP og Director), og her ligger mine ambitioner og energi fortsat – ledelse af Supply Chain er, hvor jeg trives og skaber gode resultater.

 

  • Jeg er uddannet Produktionsingeniør /EBA (Engineering Business Administration) / Merkonom (indkøb, driftsledelse, logistik) / PRINCE2 Project Management certificeret, gift og 46 år.

 

Nøgleord om mig:

 

  •   En dynamisk Supply Chain leder, der igangsætter og faciliterer udvikling og forbedring af hele værdikæden med kunden i fokus, og med medarbejderne som den vigtigste ressource (en betydelig værdi for mig).

 

  • Skaber High Performance Teams, og når målene ved at guide og motivere medarbejderne.

 

  • Er synlig, engageret og energisk, og stræber efter at skabe tydelige resultater. Jeg trives i en organisation i udvikling og forandring, og kan tale med både ”høj og lav”.

 

  • Stor erfaring i såvel udfordrende og komplekse problemstillinger som implementering, fastholdelse og forbedring af strategi, processer og værktøjer i alle områder i en (international) organisation.

 

  • God forståelse for østeuropæisk mindset og kultur.

 

  • Har et solidt kendskab til IT.
21. november 2017
Fast stilling
Nej
Channel Manager EMEA
Niels Brock HH + HD 1.del
25
12
Teknisk Løsningssalg, Channel, KAM, AREA SALES Mgr. Dansk Baseret, gerne international rapportering og rejseaktivitet.

Erfaring fra:

  • Danske og udenlandske virksomheder.
  • Privatejede, og børsnoterede virksomheder.
  • Top down og Matrixorganisationer
  • Personligt salg (KA og mindre kunder)
  • Salg til alle niveauer i en organisation
  • Salgsledelse
  • Generel ledelse - op til 20 ansatte

Person:

  • Tillidsvækkende, velovervejet og humoristisk
  • Hurtigt opfattende
  • Skaber relationer og holder dem ved lige.
  • Kommercielt fokus
21. november 2017
Fast stilling
Ja
Business Manager/Salgschef
Gymnasiel/Akademimerkonom ledelse
18
6
IT branche/ chef job

15 års kommerciel erfaring opbygget primært i tele sektoren og senest med 4 år inden for komplekst løsnings salg af integrations ydelser og Hosting.

I rollen som leder erfaring med salgsledelse samt ledelse af specialister.

Jeg går gerne forrest som det gode eksempel med et smil på læben sammen med mit team.

22. november 2017
Fast stilling
Ja
Head of HR
CBA
19
4
HR

 

20. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Finance Manager
Associate
17
10
Qualified senior finance management professional with over 17 years of experience in managing finance & accounts across diverse organizational domains. Distinguished for optimizing costs & maintaining organizational bottom lines using financial prudence a
  • Proven ability in preparing / implementing budget based on detailed analysis of historic data, current strategies, future forecasts including major business drivers
  • Well versed in assessing credit requirements/ working capital management for monitoring & managing fund flow with related interest costs
  • Develop effective accounting and management reporting system for maintaining integrity/ accuracy of processes and reconciliations based on organizational policies
  • Proficient in evaluating existing business set up for ascertaining profit making potential under various market conditions
  • Adroit in developing business / operational strategies to market dynamics by evaluating impact of long range planning, implementation of new programs, strategies and regulatory amendments
  • Adept at enhancing safety of organizational funds by efficiently managing liquid assets, minimizing currency/ interest rate exposures and maximizing returns from short term investments. Conduct audits and implement effective internal controls based on organizational policies and other statutory regulations
  • Skilled in creating and sustaining a dynamic environment that fosters development opportunities and motivates high performance amongst team members
20. november 2017
Fast stilling
Ja
Salgs- Medlems- og Rådgivningschef
Cand.Oecon
25
25
Direktør, COO, Adm.Dir

Jeg er en særk ledelseskapacitet, med sold baggrund fra danske og internationale virksomheder, både B2B og B2C.

Resultatorienteret, god til at processe mennesker, omsætter indsigt til action.

Er i øvrigt "jyde med begge ben på jorden" - hvis jeg altså ikke lige sidder på min racercykel.

Min kone (Sanne) og jeg har været gift i 21 år, og har to voksne sønner.

26. november 2017
Fast stilling
Nej
Seniorlønkonsulent
Bachelor i tysk
25
4
Lønspecialist / teamleder
20. november 2017
Fast stilling
Ja
Head of Marketing
Cand. oecon.
19
17
CMO, CDO

I dag sidder jeg som Head of Marketing i Atea på tredje år med ansvar for 10-15 marketingspecialister og blandt andet én af landets største digitale afsætningskanaler (Atea omsætter digitalt på sitet for cirka kr. 1 mia. og samlet i Danmark for kr. 7 mia.).

 

Før da har jeg været CMO, CCO og betegner mig selv som strategisk drevet digital specialist.

Jeg er uddannet cand. oecon. (økonom). For 3 år siden solgte jeg egen virksomhed +100 mio. i omsætning +40 medarbejdere, ansvar for udgiftsbudget på +90 mio.
Har 15 års erfaring med forretningsudvikling, marketing, den digitale rejse og ecommerce.

 

Jeg er en stærk og vellidt leder med mange års erfaring og konstant fokus på at udvikle den enkelte, så vi sammen bliver stærkere. I senest kulturmåling fik jeg 4.52 ud af 5, hvilket betegnes som ’Verdensklasse ledelse’.

 

Alt hvad jeg gør har for øje at skabe værdi for kunden. Alle tiltag er bygget op om en salgstragt og en livscyklus. Altså et kortsigtet salgsmål og et langsigtet perspektiv. Jeg fokuserer på tre parametre: Brandet, lead nurturing, salg.

 

  • Jeg er strategisk eksekverende. Der skal være eller skabes en ledestjerne, som er forståelig.
  • Arbejder konstant for at medarbejderne/afdelingerne bliver bedre og bedre sammen.
  • Er kommerciel funderet og har stor indsigt i datas betydning i moderne marketing og virksomhedsdrift.
  • Jeg skaber resultater, flytter teams, kanaler og virksomheder.
  • Som altid har arbejdet med at opbygge og udbygge forretninger.
  • Som forstår den digitale verden og kunderejsen.
  • Og én som leverer resultater og kan dokumentere det?
20. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Freelance koordinator / Personal Assistant
Bachelor engelsk fransk og kommunikation
20
5
Coordinator, Executive Assistant, Project Manager

Project oriented and with an international profile. Planning- and Managing Projects from maturation of ideas to implementation of project. I have worked for several large international companies, within Entertainment, healthcare, executive search and shipping. In my different roles as a Project Assistant, Coordinator, Project Manager, PMA, Personal or Executive Assistant, I have always worked independently and with good results. I am used to working globally and I speak and write English fluently. For the past two years I have worked as a freelance consultant coordinating IT projects.

20. november 2017
Fast stilling
Ja
COO
Civilingeniør m speciale i Virksomhedssystemer
23
21
COO, Supply Chain Manager, Plant Manager, Production manager

Aiming to work in an international and challenging Executive position, where ambitions are high, and preferably where a turnaround, optimizations or building new structures are needed.

In my 20 years as manager I have gained experience from different international organizations and within different work areas. My main expertise’s are optimizing, re-structuring, controlling and management of Supply Chains, multi-sites in international companies, production, operations, or procurement.

What motivates me are both building up new structures/function and continuously improving existing ones. I am a strong communicator and enjoys coaching and setting the direction to my employees.

I am an ambitious, dedicated, structured and inspiring leader that succeed in professionalizing and innovating the company leading it to a higher level.

Areas of expertise

  • Executive Management
  • Strategy development & execution
  • Budgeting and controlling
  • Key Performance Indicators
  • Supply Chain Management
  • LEAN / Six Sigma
  • Value added services
  • Competence development
  • Quality & HSE
20. november 2017
Fast stilling
Ja
Operations Manager
Civilingeniør
15
10
COO; Vice President; Director indenfor Service og Operations

Jeg er udviklingsorienteret og strategisk tænkende profil med solid ledererfaring fra Service og Operations stillinger. Jeg har tidligere fundet stor motivation ved at introducere et kommercielt fokus i et teknisk miljø og herved opnået gode forretningsmæssige resultater. Ligeledes har haft glæde ved at optimere organisationer.  Dette er blandt andet ved at stille skarpt på kerneydelser og optimere forretningsgange og IT og etablere en robust organisation i forhold til opgaver, prioriteter og kompetencer.

Jeg holder af at have personale- og budgetansvar og kan både definere og eksekvere strategi samt de de nødvendige organisatoriske ændringer som skal til for at indfri strategien.

Privat er jeg ret social og holder af gode samtaler i godt selskab. Godt selskab er for eksempe min kone og mine 3 børn. Jeg spiller musik (bas) i min fritid med MC Einar og Chief One når min tid tillader det. Motion bliver det også til i form af fodbold, løb og fitness.

20. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Lead Buyer
Merkonom indkøb
31
16
Indkøbschef, Lead Buyer, Sourcing Manager

Resultatorienteret Indkøbschef/Lead Buyer med mange års erfaring inden for b.la. Strategisk og teknisk Indkøb i danske og internationale firmaer.  Udarbejdelse af kommercielle betingelser, koncernrelateret handelsaftaler og samhandelsaftaler. Omfattende erfaring i indkøbsprojektledelse. Forestået Indkøbsarbejde på tværs af organisationen, og sørget for at processer, strategier, samt aftaler er blevet succesfuldt implementeret i organisationen.    Jeg betragtes som udadvendt, humørfuld, proaktiv, positiv, har gennemslagskraft, er team player og vant til at arbejde selvstændigt og tage beslutninger.

20. november 2017
Søger Interim Management (midlertidig ansættelse)
Ja
Management Consultant
Cand. merc.
30
13
CCO, Business Development, Strategi, Ledelse

Jeg har 25 års erhvervserfaring. Jeg har siddet i topledelsen i to danske virksomheder og haft centrale mellemlederposter i en amerikansk IT-virksomhed.

Jeg har drevet min egen virksomhed med nogle af de største skandinaviske virksomheder som klienter. Hele verden har været min arbejdsplads – lige fra Vinter-OL i Norge til rådgivning i Indien, fra betjening af flyselskaber på alle kontinenter til at styre salgsudviklingen og distributører på 25 forskellige markeder, fra Skandinavien til Australien.

Jeg har været med til at sælge og købe virksomheder, gennemlevet to finanskriser, været i juridiske slagsmål, genforhandlet kontrakter, indgået aftaler med store aktører og ledet teams og projekter. Jeg har arbejdet med finans, markedsføring, salg, kommunikation, investor relations, projektledelse, konsulentvirksomhed og coaching.

19. november 2017
Fast stilling
Ja
Group Head of Finance Operations
HA + HD Finansiering
20
15
Fleksibel

I am a seasoned international finance executive with more than 20 years of experience in senior management positions in various countries, industries and segments. With a calm and pragmatic approach, I have a proven track record partnering with the business in consistently driving value and leading finance functions to superior execution under pressure. I am a strong networker with sound capabilities in managing stakeholder expectations in matrix organizations as well as cross functionally at global, regional and local business level. I have led both focused teams of 5-10 employees and large organizations in excess of 300 employees across the world. I have a strong ability to deliver results in a commercial and challenging environment - in both developed and emerging markets.

 

I am an agent of change with strong business acumen, value based leadership as well as inter-cultural and inter-personal skills. I have high integrity and business ethics with a passion for achieving objectives through people. Furthermore, I have strong analytical and strategic competences with sharp focus on operational excellence and execution. I am a creative strategic thinker who clearly sees through complexities and focuses management teams on the strategic business essentials based on vast international and multi-cultural experiences.

 

My specialties among others include strategic planning, board representation, investment portfolio management, financial and management accounting, financial reporting, project appraisals, valuation of companies, JV establishment, acquisitions, organizational development, negotiations, company restructurings, project management, finance operational process design, internal audit, financing, cash management, due diligence and tax optimization.

19. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Virksomhedskonsulent
Koncernuddanet Ingeniør
32
28
CEO, CCO, Sales/Commercial Manager

Jeg er lige nu selvstændig, hvor jeg som virksomhedskonsulent hjælper virksomheder med bl.a., salgsstrategi, vækststrategi, EU fonde-ansøgninger og markedsanalyser. Jeg må dog indrømme at jeg savner kollegaer, og ikke mindst Team-Work.

 

Jeg befinder mig bedst i “maskinrummet”, og er en innovativ, empatisk, og meget erfaren teknisk og kommerciel personlighed, der altid sigter efter at nå målsætninger, før eller til tiden.

 

Jeg er en strategisk leder, som leder organisationer, og medarbejdere udover deres egen opfattelse af evner og muligheder, via støtte, vejledning, positivt humør og personligt involvement.

 

Jeg har et stort salgs-DNA, med evnen til at se organisations- og projektløsninger til fordel for “begge sider af bordet”.

 

Idet jeg har haft positioner lige fra Area Sales Manger til CEO, på diverse vækstområder, er jeg meget erfaren i hurtig forståelse, behov og trends, indenfor forskellige brancher.

 

I de seneste år har jeg bl.a., drevet innovationsvirksomheder, holdt foredrag vedrørende vækst og innovation for diverse væksthuse i Danmark. Siddet i bestyrelser i Dansk industri. Været produktivitetsambassadør for DI, og siddet i bestyrelsen for den tyske udviklingsvirksomhed ADETE GmbH i Kaiserslautern.

 

22. november 2017
Fast stilling
Ja
Koncernindkøbschef
HD-O
25
21
CEO

Entusiastisk, nysgerrig, kommercielt sælgende med en moderne, eksekverende ledelsesstil.

Specialiseret i kommerciel udvikling af afdelinger og virksomheder og bringe dem til næste niveau.

Uddannelsesmæssig baggrund som Officer efterfulgt af en kommerciel uddannelse inden for Export og International Marketing suppleret med en HD i strategi, organisation og ledelse.

Tung ledelseserfaring med både internationalt salg, marketing, product management og indkøb.

Primær brancheerfaring med beklædning og boligindretning.

Søger en ambitiøs wholesale eller retail virksomhed, beliggende i Storkøbenhavn, som skal bringes til næste niveau.

Jeg kan tilføre visionære vitaminer, moderne ledelse og professionel, effektiv struktur.

 

17. november 2017
Fast stilling
Ja
Finance Manager
Merkonom regnskab
32
10
Økonomi / Administrationschef

Igennem årene har jeg haft en del personaleledelse. Dette er dog ikke nødvendigvis et krav, da det primært er indflydelse i højere grad en direkte personaleledelse der motiverer mig.

Selv om mine mange år i Nike har givet mig en del erfaring i, at navigere i større internationale virksomheder, vil mine ovenstående ønsker til et fremtidigt kunne opfyldes af flere typer virksomheder. Det kan både i den lille startup, en NGO eller i en større international virksomhed - det vigtige for mig er ånden i virksomheden.

Nedenfor følger en liste over nogle af mine personlige egenskaber:

  • Jeg søger altid muligheder for forbedringer med henblik på, til stadighed at yde service af høj kvalitet med høj grad af integritet.
  • Jeg har en åben kommunikationsstil og søger til enhver tid, at indgyde den tillid der er nødvendigt for et tæt samarbejde; både inden for de teams som jeg leder og i relationen med den øvrige ledelse.
  • Jeg viser modenhed og empati og er altid parat til at tage ansvar og gribe ind, hvis det viser sig nødvendigt. Jeg har altid teamets bedste interesse i tankerne, og sikrer, at der ydes støtte, hvor det er nødvendigt for at levere de bedste resultater.
  • Jeg arbejder med en høj grad af integritet, engagement og en passion for udfordringer. Jeg leder teams gennem produktive relationer og når mål ved at sætte et godt eksempel sammen med en ”just do it” attitude.
17. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
CFO
HD + Cand. Merc. Aud + MBA
20
10
CFO/Økonomidirektør + VP Finance/Økonomichef

Jeg er en faglig dygtig økonomimand med orden i penalhuset (regnskab, IFRS, skat, moms, kontrolmiljø osv.). Jeg en engageret og dygtig leder, der evner at skabe resultater og motivere mine omgivelser. Jeg har indgående erfaring med transformationsprojekter, Beyond budgeting, M&A, Cost out, Performance management, implementering af it-systemer, udvikling af økonomimodeller, etablering af økonomisk transparens, Activity based costing (ABC), projektstyring, stakeholder management og bestyrelsesarbejde.

Jeg har de seneste 5 år været CFO med et ledelsesansvar på knap 70 medarbejdere og 6 ledere i direkte reference (Økonomi, Jura, Leverandørstyring, Intern IT, Facilities). Jeg har erfaring med IT og teknologi samt bygge og anlægsvirksomheder som både har udviklingsaktiviteter og driftsaktiviteter. Jeg har både arbejdet med internationale og danske selskaber.

17. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Business Advisor Latin America
Eksportteknikker og håndværksmæssig baggrund
23
9
Salgsledelse, datterselskabsledelse og lign. Gerne b2b salg af teknisk relaterede produkter, omend jeg også har FMCG erfaringer.

Kernekompetencer er forretningsudvikling, salg og ledelse. Latinamerika har været det geografiske omdrejningspunkt, med i alt seksten års udstationering i spansktalende lande. Opbygget salg fra nul i Latinamerika flere gange. Ledelseserfaring, og erfaring med turnaround for dansk datterselskab i Spanien.
Pt Business Advisor Latin America for en Fortune 200 India koncern indenfor energiområdet.
Teknisk/kommerciel baggrund. Er erfaringsmæssigt bredt funderet i såvel B2B og B2C.

Ønsker:
Førsteprioritet: Chef for datterselskab i Latinamerika, eller regionsansvarlig for salg og forretningsudvikling i regionen. Meget gerne ledelsesansvar, eller mulighed for at opbygge et datterselskab fra bunden.
Andenprioritet: Stilling i Danmark som salgsdirektør, eller direktør for mindre virksomhed. Jeg rummer meget som lede, og kender efterhånden mine interpersonelle egenskaber ret godt

17. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Senior Business Consultant Financial Management
Cand.Merc.
36
36
CFO, Business Partner, Konsulent, Økonomichef, Økonomidirektør, Forretningsudvikling,

I de sidste 3 år har jeg arbejdet som forretningskonsulent hos EG i Ballerup med;

  1. MS Dynamics AX (ERP); forbedringsprojekter, procesoptimering, support, datakvalitetskontrol, rapportering og datavisualisering i MicroSoft Power Bi.
  2. IBM Cognos Planlægning og Analytics; modeludvikling til budgettering, prognoser og rapportering (Gognos BI).

Som brugernes mand. Jeg trækker på 15 års erfaring som CFO i forskellige virksomheder og brancher. Jeg er vandt til at håndtere mange stakeholdere, deltage i internationale projekter, forandringsledelse, m.v.

Jeg kan lide at udfordre og udvikle det bestående; strategi, forretningsmodeller, processer, rutiner mv. Søger hurtigt at få overblik, vedligeholde det og arbejde videre med detaljen med henblik på at blive bedre - gør de rigtige ting og gør dem rigtigt.

Selv spænder jeg fra hands-on til strategisk niveau. Økonomifunktionen skal bevæge sig op i pyramiden, arbejde smartere, bruge mindre tid på transaktioner, kontrol og mere på analyse og som forretningspartner. En spændende rejse.

17. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Management konsulent
Master of Science Mechanical Engineering
24
23
Operations, MD/General management

Hi,

I have for the last almost 25 years been working in different international companies and mainly within Operation roles. Restructuring, consolidation, and turnarounds of different operation activities are the main topics I have been doing. Delivering result under challenging situation is something is a something normal in my roles and I am known for doing that well.

The last four years I have been working in Denmark in COO roles and part of Exec Team both in Flügger A/S but the latest mission was in Cembrit Holding A/S where I have just left. Currently I am now available for new missions and where I trust my Operation competence and experiences from both international and Nordic countries are good values in order to fast come into the position and culture of a business.

I would be happy to meet in order to give a better presentation of me.

 

Best regards,

/Richard Alm

16. november 2017
Fast stilling
Ja
CEO
Markedsøkonom
25
20
CEO, COO eller lign.

Leadership, Strategi og Forretningsudvikling/-vækst, BtB og BtC forretningsforståelse, Digital forretningstransition, Forandringsledelse, International forretningsledelse, Værdikæde optimering, Operations, Supply Chain Management og Eksekvering

16. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Senior Lead Consultant
B.Sc
21
12
CTO, VP Engineering, VP Electrics, Head of Engineering, Head of Electrics

International Business Experience spanning Europe, US and Asia Pacific
Strategic minded
Strong leadership and negotiation skills
Results Driven
Develop and drive initiatives for the benefit of the company’s development
Structured process from idea to concept and concept to product
interdisciplinary system understanding of powerplants

Business experience in: Austria, Azores, Barbados, Belgium, Borneo, Burkina Faso, Canada, China, Costa Rica, Curacao, Egypt, England, Finland, France, Germany, Greece, Guam, India, Indonesia, Iraq, Ireland, Italy, Macao, Malaysia, Mauritius, Mexico, Netherlands, Norway, Panama, Philippines, Poland, Switzerland, Spain, Sri Lanka, Sudan, Sweden, USA and Venezuela

15. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
CIO
Cand.mag. Historie/idræt og pædagogik
33
25
Chefstillinger - IT, forretningsudvikling

Jeg har en massiv og alsidig erfaring som chef fra private og offentlige virksomheder med omdrejningspunktet forretningsudvikling gennem innovation, IT og digitalisering, herunder organisatoriske ændringer i kulturer, strukturer og processer, der naturligt følger en strategisk digitaliseringsdagsorden.

 

Jeg søger chefjob på strategisk niveau i en virksomhed der arbejder strategisk med innovation, IT og digitalisering, herunder data og processer (digital transformation).

 

Titler kan være mange – jeg skal kunne flytte noget, have indflydelse og kunne sætte retning, være en del af en ledelse, der sætter innovation, IT og forretningsudvikling højt på dagsordenen.

14. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
adm direktør
handelskolen og RUC men fuldførte ikke
25
20
CEO, sales director

Jeg leder efter en CEO / eller sales director, umiddelbart helst et firma som har overstået barselsfasen og er plus 50 milioner i omsætning som gerne vil vækste over en 5 årig periode.

 

Jeg har primært beskæftiget mig med nedestående brancher

Brancher:

tøj

smykker

møbler

eller lignende.. men er åben for andre ting.

 

14. november 2017
Fast stilling
Nej
Finance Manager
op til HD 1. del
40
30
Ledende økonomi stillinger

Jeg sætter en ære i at præsentere selv kompekse økonomiske nøgletal - gennemarbejdede - til tiden - og på en overskuelig måde. Nyder at have det overordnede ansvar og samtidig dyrke detaljen.
Jeg kan stadig "blive høj" af en bankafstemning.

14. november 2017
Fast stilling
Nej
Konsulent
Produktionsingenir
20
16
Linjeleder indenfor Operations

Jeg har uddannet mig fra håndværker(Klejnsmed) til produktionsingeniør og videre til E-MBA (forandringsledelse og innovation), og i kraft af mit uddannelsesforløb, kan jeg ubesværet kommunikere strategiske udmeldinger fra direktionen til manden på gulvet.

20 års relevant erhvervserfaring har givet mig stærke kompetencer inden for Leadership, Management og Fagteknik der overordnet set har givet mig en helhedsforståelse for opgaveløsninger. Jeg har en personlig robusthed, som er forstærket gennem de mål, jeg har sat mig, og de udfordringer, som jeg har løst. Jeg har mange bolde i luften og tænker hele tiden i udvikling og forbedringer. Jeg er ambitiøst, sætter overliggeren højt og har mod på at kaste mig ud i nye udfordringer.

Mit slogan kunne være ” Jeg skaber resultater med og igennem andre mennesker ”.

13. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
CFO
Merkonom i revision, HD Regnskab
39
29
CFO, Økonomichef, Regnskabschef

12 års revisorerfaring og 27 års regnskabserfaring som hhv. regnskabschef, økonomichef og CFO.

Erfaring fra både handelsselskaber og produktionvirksomheder.

 

24. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Finance/Group Director
Cand. Oecon
25
23
CEO, CFO, Økonomidirektør, Bestyrelsesmedlem

Jeg er vant til at arbejde i virksomheder med høj grad af kompleksitet i form af volatile råvarepriser, lange leveringstider, bredt sortiment og komplekse organisationer/strukturer, hvor jeg bruger mine analytiske evner og ledelsesevner til at skabe værdifulde resultater for min organisation og team.

Mine kærnekompetencer er

1): Forandringsledelse/Organisatorisk udvikling

2): Udvikling af ledelsesværktøjer herunder nøgletal, rapporteringsstrukturer m.v.

3): International erfaring

13. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
CFO
HF
30
22
Bestyrelsesmedlem, CEO, COO, CFO

Fra 1983 til 2017 har jeg bl.a. som CFO, afdelings-, anlægs- og økonomi- og administrationschef, arbejdet i forskellige vækstvirksomheder, hvor jeg har været medansvarlig for udformning af vision og mission, samt den konkrete vækststrategi for virksomhederne. I dette regi har jeg haft fokus på ledelse, forretningsudvikling, økonomi, personaleledelse og administration, samt IT – med et særligt øje for digitalisering af processer, samt E-handel.

Jeg har gennem de seneste 22 år arbejdet med mennesker via ledelse og samarbejde, hvilket jeg sætter stor pris på og nyder at se effekten af det samspil, som bl.a. kan afspejle sig i vækst.

Via mine positioner har jeg opbygget en solid erfaring i at reorganisere og opbygge organisationer fra bunden, samt at effektivisere arbejdsprocesser og indføre ensartethed og kvalitet i relation til udførelse af opgaver – altid funderet i min sans for økonomistyring, koblet med mit naturtalent for et godt købmandskab.

Som menneske er jeg synlig, anerkendende, og går gerne forrest og viser vejen. Jeg tænker innovativt, og arbejder altid henimod at medinddrage mine kollegaer, således at vi finder løsninger, og dermed skaber vækst. Jeg sætter således stor pris på et godt og givende samarbejde, og det at vi sammen når vores mål. Jeg er lærenem og omstillingsparat, hurtig til at sætte mig ind i nye områder.

I mit fremtidige virke ønsker jeg at hjælpe virksomheder med at skabe en effektiv organisation via strategi og forretningsudvikling med fokus på vækst, økonomi og ledelse – branchen er jeg åben overfor.

13. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Direktør i eget ApS, p.t. kun deltidsopgaver
canc.merc.
30
20
Økonomi, CFO, regnskab

Experienced Finance professional, international, matrix organisation, results

  • Finance Management in complex, international, fast moving and changing environments
  • Fluent in English, able to communicate freely in Norwegian and Swedish
  • Fluent in Microsoft Office, expert in Excel, learns any IT-system in a few hours
  • Structured, able to create order and system out of chaos
  • Does everything from discussing strategy with the CEO to keying into the financial systems to move a project along
  • Compared to the average CFO, vast experience with Sales and Business Development
  • Worked many years in international matrix organizations
13. november 2017
Fast stilling
Nej
Selvstændig
Handelshøjskolen
30
27
Åben, ansvar, ledelse

Resultat orienteret leder med store resultater, primært gennem medarbejderne.
Struktureret og vellidt med masser af energi – med dedikation til organisationen.
Synlig, krævende og empatisk.
Jeg har haft mange succeser og har, som det primære lært, hvordan en virksomhed drives effektivt og lønsomt. Den bredde Retail erfaring gør, at jeg er i stand til at indgå i og begå mig i de fleste virksomheds kulturer og bidrage med min viden og mine kompetencer på en positiv og konstruktiv måde.

13. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Industry Lead / Business Manager
Diplomleder
30
20
Ledelse, Forretnings ansvar, strategi

Mine 20+ års erfaring som leder af nationale og internationale afdelinger på højt niveau, drive forretning, løse organisatoriske og operationelle problemer, håndtere store ændringer, er alle nøgle komponenter i mit fremtidige job – jeg trives med, at få ansvaret for problematiske opgaver eller områder i forandring og deraf drive stærke resultater, samt være sparringspartner, forhandler, facilitator med en stærk link til virksomhedens kunder både internt og eksternt.

“Always ready to give her opinion, based on a very good knowledge of the organization and the overall service portfolio. Nina is a very good team player.” Peter Overakker VP, Hewlett Packard

Hovederfaring er indenfor IT Services & Outsourcing, både fra et leverandør- og forretningssynspunkt.

Jeg tager altid ansvar og har en vilje til at vinde. Jeg arbejder med kultur og værdier, og for at medarbejdere føler sig trygge ved at rejse spørgsmål og bekymringer, samt komme med ideer der kan påvirke positivt til vækst og succes for virksomheden.

“Nina could be dropped into any environment and be relied on to get the job done with outstanding stakeholder support.” John O’Rourke, CIO DHL

Professionelle & Personlige Kvalifikationer

  • Drive forretningen – få maskinen op i gear – innovativ og operationelt drevet
  • Levere økonomiske resultater– levere budget og skabe værdi
  • Ledelse - virtuelt/matrix/kultur/lande/forretningsenheder
  • Team ledelse – coaching, mentoring, ”re-boot” teams, motivation
  • Proces & Organisation - design og implementering, integration af organisationer / sammenlægninger
12. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Markedschef / Business Unit Manager
Executive MBA
20
12
Ledelse, forretningsudvikling, BU ansvar

10 års erfaring med P&L ansvar med fokus på kommerciel forretningsudvikling og driftsledelse har givet mig en solid forretningsforståelse på tværs af værdikæden. Mit kommercielle fokus er ydermere skærpet gennem 12 års erfaring med ledelse af både interne og eksterne salgskanaler, og en Executive MBA har bidraget til min forretningsforståelse.

Jeg har et stærkt analytisk, strategisk og helhedstænkende mind-set med fokus på værdiskabelse og jeg er god til at identificere nye muligheder for at udvikle forretningen gennem vækstscenarier, drifts- og værdikædeoptimeringer samt etablering og udvikling af nye partnerskaber.

 

10. november 2017
Fast stilling
Nej
Sponsor Manager
AP degree in Marketing Management - BA in Sports Management
6
2
Business- & concept development, Innovation, Strategy, People- & Project Management, Branding, Market Research

During the last 8 years I have studied and worked with brands, entrepreneurship and project management alongside with business development, marketing initiatives and events.

These experiences have I among other gained through my work as a Sponsor & Event Manager for Northern Europe largest Golf Centre with a large group of business partners and a great number of annual events. Furthermore, I have developed and established a whole new business department for a massive music festival with more than 200.000 people participating.
Additionally, I have been responsible for both established brands, events and projects, but also created and developed my own ideas into new startup projects. Taking the lead is therefore a natural thing for me to do when it comes to convert an idea into reality, which I have successfully succeeded with.

Today I work as the Sponsor Manager for IRONMAN Denmark being responsible for partnerships, activation program and brands - besides that, I am also taking part in the international business strategy for EMEA.

10. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Leder
cand.scient. og PhD
20
11
Ledelse indenfor Life Science branchen, evt. patientforeninger e.l.

Profile:
• Significant leadership and people management experience (10+ years).
• Broad experience from the Life Science industry and the R&D value chain.
• Navigates confidently at the intersection between strategy, decision making and operational responsibilities.
• Experience with remote management, matrix structures and change management in growth/start-up companies.
• Driving cross-functional projects and collaborations with international partners or consortia.
• Prior engagements cover both start-up biotech and global pharmaceutical companies.
• Educational background: MSc in Medical Biology and PhD in Medicine.

9. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Produktionsleder
Ingeniør, Produktions- og ledelse
2
1
Istanbul
9. november 2017
Fast stilling
Ja
Head of operations, HR Outsourcing
Cand.merc.aud
12
8
Adm. Direktør, Country Manager, COO, Director stillinger indenfor IT/Tele, Konsulentydelser, Servicebranchen og generelt ledelse indenfor back-office funktioner

As a person I have a high achievement drive and like to take initiative. I excel in organizational design & transformation, building and leading teams and empowering individuals with an honest and open motivational management style. I am energizing my relationships and have a clear strategy on how to get people onboard. I am professional, I have fun, I am customer centric and have a strong sense of urgency.

As a Director and Manager I have during the years of work experience identified my strengths and work-related pas-sions as being;

▪ Setting the vision and ambition for business transformation

▪ Impacting and influencing that the vision is integrated into the business strategy

▪ Relationship building skills and strong ability to navigate inside and outside the organization

▪ Strong change management capabilities and ability to inspire and engage leaders and staff in implementing operational and organizational changes across the organization

▪ Technological interest and understanding in order to set requirements for internal and external deliverables

▪ Extensive experience working with near-/offshoring transitions

9. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
independent international consultant
cand. merc. int.
19
8
lederstillinger
  • My key qualification is helping directors in public organisations deliver the required results in a legally correct and efficient manner and to make sure that these results can be documented.
  • Strategizing: I help directors modernize their public administrations by facilitating the design of relevant strategies, plans and KPI´s for the organisations and for each directorate. I assist with the introduction performance management contracts between each Director/Head of Department/Office and the organisation in order to help assure that targets are reached within the agreed deadlines and to ensure accountability.
  • I introduce monitoring and evaluation systems to ensure efficiency, accountability, transparency and sustainability.
  • I make sure that adequate risk management systems are put in place by designing systems and policies to control, monitor and evaluate these regularly.
  • I design and implement anti-corruption measurements, systems, whistle blower policies and controls in countries and organisations characterized by high corruption risk/high risk of abusing power (for instance The Albanian, Serbian, Montenegrin and Angolan customs, Palestinian Police). I do this by carrying out Code of Conduct and Integrity training in accordance with international standards, by facilitating workshops aimed to break the taboo of talking about corruption in the organisation and introducing change management. Furthermore, I include all managers, staff, NGOs and the national government in the work.
  • I evaluate organisational structures and propose new structures where necessary. Upon request and within the national legislation, I help evaluate which staff members or functions need to be phased out or redeployed.
  • I help organisations become customer-focussed and transparent and efficient by ensuring that policies and procedures that are consistent with national legislation, that these are written down/rewritten and made accessible in an accessibly manner to staff and the public, also in environments with limited computer/internet access.
  • I ensure that modern management principles are introduced to ensure staff satisfaction, staff health and safety and staff motivation. I design and implement anonymous management evaluation systems as a tool to discuss management performance in each directorate. I conduct train-the-trainer events to implement major organisational changes in organisations with several thousand staff members like new performance appraisal systems.
9. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
direktør
cand agro
26
25
direktør, underdirektør

26 års solid erfaring  med national og international ledelse indenfor rådgivende ingeniørvirksomhed, service- og entreprenørvirksomhed, genanvendelse industri og facility management.
Særlige kompetencer: General management, mennesker, strategiudvikling og -implementering, innovation, M&A og gennemførelse af forandringsprocesser, økonomistyring. Resultat-, samarbejds- og fakta orienteret.

9. november 2017
Fast stilling
Nej
Jeg er ledig p.t.
3 sproglig korrespondent med tysk, engelsk og fransk
24
0
Key Account Management, Customer Experience Management, Customer Relations Management, områder er primært salg og kommunikation

Igennem stort set hele min karriere har jeg beskæftiget mig med salg til og kundeservicering af både danske og udenlandske kunder, heraf overvejende tyske kunder. På den ene side har jeg administrativ erfaring med telefonisk kontakt, udarbejdelse af tilbud og håndtering af ordrer, på den anden side har jeg en solid salgserfaring indenfor både key account management inklusive upselling samt opsøgende salg til nye kunder.

Om mig som person kan jeg sige, at jeg er international, forhandlingsvant, løsningsorienteret, service-minded, resultatorienteret, professionelt optrædende, krydret med nordjysk humor, empati & gennemslagskraft

8. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
Salgsdirektør
Finansiel/Bank/Salg
40
30
Salgsleder, Distriktschef, Regionchef, Produktudvikler, Produktchef - Branche: Transport/Salg og service/Management konsulent mm.

Med baggrund i en solid karriere som salgschef, salgs- og marketingdirektør, regional salgschef og direktør hos bl.a. Mercedes-Benz, Hertz Biludlejning og Lease, Ramirent og DriveNow, kan jeg bidrage med et stærk forretnings orienteret lederskab indenfor:

-Finansieringsløsninger, udarbejdelse af rammeaftaler, kontraktaftaler med bl.a. finansieringspartnere og forsikringsselskaber samt diverse leverandører og underleverandører.
- Udarbejdelse og opfølgning af businessplaner, budgetter, forretningsgange, forretningskoncepter, ser-vicekoncepter, kalkulationssystemer, FLEET Management.
-Etablering, omstrukturering, reorganisering, optimering og effektivisering af nye og eksisterende organi-satoriske enheder, afdelinger og filialer samt forretningsområder.
-Hovedansvarlig for kontakten til de største stakeholders, opsøgende salg til eksisterende og nye kunder i alle brancher, segmentering af kunder, kundepleje m.m.

Som leder og medarbejder sætter jeg stor pris på at arbejde i en virksomhed med en klar strategi, et klart mål og i en positiv humørfyldt atmosfære. I mit lederskab tager jeg afsæt i virksomhedens overordnede strategi og eksekverer holdbare operationelle mål, for at sikre positive resultater, mersalg, stor kundetilfredshed og stabile kunderelationer. Som person er jeg vedholdende og kan begå mig på alle niveauer, da jeg er i stand til at kommunikere klart og tydeligt, så alle er afklaret med målsætning og retning.

8. november 2017
Fast stilling
Nej
Administrationschef
Kontorassistent/Merconom/Kurser
35
25
Controller, Regnskabschef, Økonomichef, Adm.Chef

Jeg vil rigtig gerne finde et job i en lille eller mellemstor virksomhed.

Min styrke ligger i mit engagement og selvfølgelig min store erfaring nærmest i alt indenfor bogholderi. Jeg er logisk og derfor er det forholdsvis nemt at lære nye IT-systemer.

Jeg har været vandt til at være selvkørende og løse de opgaver der både er mine og de ad hoc opgaver der dukker op.

Jeg har i mange år været mellem leder, men dette er for mig ikke det vigtigste. Arbejdets art og det at være tæt på beslutningerne tæller bestemt også.

Geografisk bor jeg i Hillerød, og som udgangspunkt vil jeg helst ikke mere end 30 min. kørsel væk – også det er til forhandling, hvis det rigtige job tilbydes.

 

Du kan også finde mig på Linkedin:

https://www.linkedin.com/in/gitte-hein-54556ba9/

 

8. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Ja
CEO (fritstillet)
PhD
26
15
Adm. Direktør, Managing Director, Teknisk direktør, Driftsdirektør, Produktions- og Supply Chain direktør, CEO, CTO, COO i en SMV i industrien

Overskrifterne for min karriere er: ledelse, udvikling og forandring forankret i en teknisk platform.

Femten års ledererfaring heraf ti på direktionsniveau. Topledelse i flere SMV’er med privat eller kapitalfonds ejerskab. Budgetansvar op til 100 mio.kr og ledelsesansvar for op til 110 medarbejdere.

 Har gennemført flere strategiprocesser fra bunden. Har øget indtjening gennem markante kulturforandringer og optimering af arbejdsprocesser og ledelsesværktøjer.

 QHSE-ansvarlig samt sikring af compliance iht. lovgivning, standarder mv.

Har arbejdet internationalt med særlig fokus på Europa. Ledelseserfaring fra Østrig.

Stærk teknisk baggrund som kemiingeniør suppleret med en PhD-grad. Efteruddannelse i ledelse og forretningsudvikling.

Erfaring fra følgende brancher: maskinteknik, materialer, energiteknologi, softwareudvikling og services til industrien.

7. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Program Director
EDB Assistent, HD
35
25
IT Program manager, IT Engagement Manager, IT Service Delivery Manager

PROFESSIONAL CARREER SUMMARY

 

During more than 30 years within application management I have built a high level of knowledge in all aspects of application lifecycle. With my background, starting from “the bottom”, I understand the basics of maintenance and development of complex system portfolios. My career evolved, and I became team leader, followed by project leader until I started a more dedicated management career.

During the last many years as a member of different senior management team, I have deep experience in client relationship, client satisfaction and account growth. As end to end responsible for service delivery and financial performance, cost efficiency and process optimization, has always been an important and integrated part of my work. As Project Delivery Executive I have worked focused to get the organization aligned to current process standards, including CMMI.

During all my professional life I have been part of an international organization, understanding the diversity, strengths and cultural aspects. I have been responsible for one the first accounts introducing offshore delivery center in India. Since then, offshore and nearshore has been an integrated part of all deliveries on both maintenance and projects.

As a person I am a team player, and obtains goals through people. I am gregarious and sociable. I have a good sense of urgency, with focus on results. I am accurate and realistic, but also seen as flexible and using common sense as a management tool. Positive sense of humor is an essential part of my personality.

7. november 2017
Fast stilling
Nej
Salgschef
HHX
26
6
Area Sales Manager, Country Manager, Salgschef o.l job med ansvar

Efter en succesfuld ansættelse med målsætningen at få 5 eksterne sælgere til at fungere som et hold, i overensstemmelse med ny direktørs visioner, søger jeg nye udfordringer.

Efter en både fascinerende, indsigtsfuld og lærerig periode som salgschef, søger jeg muligheden for at kunne kombinere to af mine lidenskaber; kicket ved at opbygge og vedligeholde et marked gennem salg og relationer - og glæden ved igen at arbejde internationalt, gerne i byggebranchen. Med min erfaring, min entusiasme for salg og min almindelige sunde fornuft, vil jeg betragte mig selv som en kompetent kandidat til et salgsjob, hvor jeg har det overordnede ansvar for salget.

Mine primære kompetencer er at jeg, som salgschef for 5 eksterne sælgere, har erfaring med budget og salgsstrategi, og at jeg har arbejdet med hele salgsprocessen, fra kanvas til teknisk løsningssalg over en 10-årig periode, på projekter som ”Skejby Universitetshospital”, ”Bestseller hovedkvarter” og ”Carlsberg byen”. Derudover har jeg forhandlet kontrakter med grossister, har et stort netværk og som det vigtigste så har jeg opbakning fra hjemmefronten når det gælder rejsedage.

6. november 2017
Søger både Interim Management og/eller Fast stilling
Nej
Headhunter
Videregående officersuddannelse (Forsvarsakademiet)
31
23
Specialist og leder indenfor HR , produktion og transport

Som linieofficer i hæren suppleret med en videregående officersuddannelse fra Forsvarsakademiet har jeg gennem mere end 20 år erhvervet erfaringer fra internationale virksomheder indenfor Human Resources, logistik og produktion på alle organisatoriske niveauer. I en række funktioner har opgaverne omfattet strategi, forretningsplaner, personaleledelse, omstruktureringer, organisationsudvikling / turn-around, projekter, change management og rådgivning.

Min personlige tilgang til indsatsområderne er præget af overblik, forretningsforståelse, analyse, prioritering, målrettede initiativer, teambuilding, energisk tempo, engagement og fokus.  

I mine tilbagevendende roller som ”trobleshooter” håndteres konflikter og udfordringer gennem indsigt i processer, personprofiler, facilitering og synergi.                                          

  • Kontakt os