KANDIDATLISTEN
Søg blandt mere end 5000 velkvalificeret ledere og specialister, eller ring og
få del i vores interne database og netværk som er opbygget gennem mange år i branchen.
Søg fx CEO, CTO, CFO, COO, produktchef, Studentermedhjælper eller lign.
Tryk “Clear” før nye søgninger, idet cookies gemmer gamle søgninger.
I am an experienced Product Owner with many years of experience in the FinTech and banking field. I have been part of pioneering agile product development in multiple departments through my role and as an active part of the organization. Through my responsibility for all front-end development on one of Danske Bank’s biggest digital bets in history, MobileLife, I have facilitated innovation and product development that increased the user experience by making one of the most complex personal banking areas understandable to the user. I thrive on working with a clear ‘why’ and I communicate this clearly to my team and stakeholders. Currently I am responsible for defining the vision for Anti Money Laundering and ensuring that the vision is turned into tangible product development in the area’s teams.
I am an experienced and high-performing commercial marketeer with a proven track record in the FMCG industry. I have managed and developed some of the biggest brands in Denmark at Carlsberg Group, Agra Group/Stryhns and Toms Group.
Throughout my career I have focused on having a strategic approach and on creating growth through building brands and portfolios – all based on market insights, consumer needs and in collaboration with Sales. I have focused on core business, but also made sure that the right innovations have been developed – both with regards to concepts and products. These have subsequently been supported by having the right communication in place – including both ATL, BTL, digital and packaging.
Internally I have always placed great emphasis on optimizing through reducing costs and through changing ways of working and thinking in order to become more efficient. – benefiting not only the companies but also the customers and the end consumers.
I have continuously been focusing on people management, always striving to motivate through coaching and giving responsibility, so that we can keep strengthening and improving as a team and thus deliver the desired results for the companies.
Going forward I would like to help companies using my experience and toolbox in a commercial context as either Commercial Director/Manager or Marketing Director/Manager. I could see myself continue working within FMCG, but I am also very open to moving into another industry, where my skills could be useful.
Uddannet teknikumingeniør; HD IØ, 25 års erfaring indenfor byggeri og anlæg - 5 års erfaring indenfor vind
Jeg er ildsjæl af natur og sætter barren højt - både for mig selv og andre.
Jeg ønsker at bidrage med min erfaring inden for forretnings- og markedsudvikling, interessevaretagelse, netværk og ledelse, som alle er fagområder, som jeg har udviklet gennem min karriere og som fortsat driver min arbejdsglæde.
Fra mit job som erhvervsservicechef i kommunalt regi, seks år fra Dansk Industri, City Manager og som chef for partnerskaber, markedsudvikling og kommunikation i Naturvidenskabernes Hus, har strategi- og forretningsudvikling, politisk interessevaretagelse, projektstyring- og ledelse, stakeholder management og services målrettet erhvervslivet været centralt i mit virke. Jeg har indgående kendskab til arbejdet i politisk styret organisationer samt bestyrelses- og netværksbetjening.
Gennem min karriere har jeg varetaget såvel fag- som personaleledelse og nyder at se mine medarbejdere udvikle sig og få succes - succes for én er succes for alle.
Stakeholder management er en væsentlig del af mit arbejde. Jeg opdyrker og plejer kompetent relationer og netværk med politikere, erhvervsledere, erhvervsfremmeaktører og andre relevante interessenter, for at opnå større succes.
Jeg er resultatdrevet og handlekraftig i mit arbejde og er dreven ’kulturoversætter’. Blandt mine resultater er succesfuld opbygningen af en central erhvervsfaglig enhed i kommunalt regi, med skarpt fokus på servicekulturen. En indsats som krævede en stærk faciliterende rolle, dialog og ’kulturoversættelse’ mellem faggrupper, og organisationen versus erhvervslivet.
Jeg arbejder analytisk og er inddragende i beslutningsprocessen for at få rette kompetencer i spil, men er også den der trækker en streg i sandet, når der skal træffes en beslutning.
Med en baggrund som Cand. oecon med driftsøkonomisk linje fra Århus Universitet har jeg været Økonomidirektør, CFO, Økonomichef og Chefcontroller siden 2002.
Jeg har mere end 25 års erfaring med økonomi og finansiering fra forskellige brancher og organisationer, inklusiv;
• Multinationale, nationale og selvejende selskaber.
• Udlejning-, teknologi-, indkøbs-, rådgivnings-, tele- og pensionsselskaber.
Min professionelle profil er særlig kendetegnet ved;
• Omfattende økonomiske og finansielle kompetencer og erfaring,
• Bred strategisk erfaring og indgående forretningsmæssig forståelse,
• Moderne og respekteret ledelsesstil,
• Lang erfaring med styring af daglig drift
• Indgående erfaring med optimering af processer og forretningsgange,
• Stærk kommunikator og rutineret med sparring i organisationen.
Som person er jeg omhyggelig, samarbejdsvillig og løsningsorienteret. Jeg er analytisk, lærer hurtigt, jeg holder fokus på emnet og går efter resultatet. Jeg har et højt engagement niveau og handler med autoritet, respekt og ydmyghed. Jeg er direkte, transparent og troværdig, også i min kommunikation. Jeg evner og har vilje til at handle selvstændigt, ærligt og redeligt kombineret med en iver efter at nå målene. Jeg har fokus på at opbygge relationer i hele organisationen og uden for organisationen.
Mine vigtigste styrker som leder er mine evner til at motivere, styrke, inspirere og coache andre gennem åbenhed, involvering og delegering. I en gruppe af ledere er jeg aktiv, tager ansvar, udfordrer og fungerer som sparringspartner med det mål at finde den bedst mulige løsning.
Karriere oversigt:
2018 - Økonomichef i Shared Mobility A/S.
2015 - 2018 Økonomichef i Dansk Indkøb A/S.
2014 - 2015 Økonomichef FBF.
2004 - 2014 Økonomi- og administrationschef i DBI.
2002 - 2004 Chefcontroller i Telia Networks.
1990 - 2002 Diverse stillinger indenfor økonomi, heraf 6 år i ATP.
Uddannelse:
1990 Cand. oecon med driftsøkonomiske linje fra Århus universitet.
1984 Student (Mat/fys) fra Odder Gymnasium.
Jeg har bred erfaring med projektledelse og organisationsudvikling. Jeg finder forandringsledelse enormt spændende, og kender til de særligt kulturelle udfordringer der følger med.
LEDERPROFIL – En ledende holdspiller med den tekniske faglighed i orden.
Med en baggrund som Værktøjsmager og Maskiningeniør har jeg stærke kompetencer i forhold til at gennemskue komplicerede tekniske sammenhænge og finde de rette løsninger. Kontinuerlige forbedringer og optimering af processer har fulgt mig al min tid som leder. Min fokus har altid været på at opnå forbedringer sammen med Teamet, da man således samtidigt opnår en bedre forankring af resultaterne. Jeg er en passioneret leder der motiveres af at se mine medarbejdere lykkes og jeg har ry for at være en ordentlig og redelig person.
Jeg har en solid baggrund som controller og bygger på et solidt økonomisk grundlag. Jeg har arbejdet både som controller og senere som økonomichef, administrationschef, økonomidirektør og senest direktør.
Jeg har haft ledelsesansvar i en lang række danske virksomheder og har haft ansvaret for den daglige økonomiske drift, men også en lang række udviklingsopgaver i virksomheder, såvel private som offentlige.
Hun har betydelig topledererfaring fra SMV-virksomheder indenfor fødevareindustri, fremstillingsindustri og uddannelsessektoren.
Jeg har desuden lavet forretningsudvikling og omstilling til digitalisering af økonomifunktionen.
Derudover har jeg haft en del bestyrelsesopgaver.
Med udgangspunkt i en traditionel læreplads og et eksamensbevis i regnskab og økonomistyring (HD (R)) har min karriere inden for økonomi givet mig bred erfaring i mere end en forstand. Jeg har arbejdet internationalt - efter at have boet i udlandet - og har altid arbejdet fra økonomi ind i de kommercielle områder af virksomheden, i strategisk planlægning og i general ledelse.
Jeg bringer robust erfaring fra strategisk og økonomisk stærke virksomheder, fra virksomheder med en stærk strategisk position såvel som fra virksomheder, der var både strategisk og økonomisk udfordret.
Min erfaring er erhvervet i både handels- og fremstillingsvirksomheder, i Danmark og i udlandet og fra virksomheder inden for projektsalg samt produktsalg.
Application from Timo Larsen
I am looking for a leadership position that can match my professional profile.
I have, the last 20 years, worked with strategy, management, digitalisation, marketing, sales, service, CRM systems, project management, change management and training.
My big interest lies within optimization of digital customer experience covering strategy, processes, implementation of CRM-systems, project management, change management etc.
I attach my updated CV and an overview of selected IT-projects that I have been responsible for.
My current position as "VP Commercial Systems" at Demant A/S has been abolished due to a big reorganisation.
Looking forward hearing from you.
Thank you and best regards,
Timo Larsen
Mobile: +45 4149 9659
Leder af investeringsafdeling i RareWine Invest (investeringsrådgivning til formuende kunder i ind- og udland).
Opbygning af team af 5 investeringsrådgivere og en årligt vækst på +70 %, samtidig med at jeg varetog både egne nøglekunder og etablering og sikring af overholdelse af daglige rutiner.
Ansigtet udadtil i webinarer, foredrag, events mm.
Tæt samarbejde med CMO omkring markedsføringsaktiviter.
Inden da en karriere i forsikringsbranchen, der bl.a. indebar et år som fungerende salgscenterchef med salgs- og personaleansar for 6 assurandører/kunderådgiver. Formåede på dette år at løfte salgscentrets performance fra en bundplacering til topplacering i 3 kvartaler ud af 4. Samtidig med det, og de foregående to år var jeg bedste sælger i salgscentret på alle de vigitgste KPI'er.
Selvstændig som 24 årig med café/natklub med +30 ansatte i +8 år, sideløbende med HA studie og arbejde som assurandør.
Jeg har 40 års international erfaring med salg og markedsføring af maskiner, udstyr og software til kød- og fjerkræindustrien lige fra slagtegangene over udskæring, forarbejdning, videreforarbejdning og pakning.
Som chef og kollega er jeg efter sigende glad og omgængelig, resultatorienteret, entusiastisk og med et drive langt over middel.
Jeg opfatter mig selv som en teamplayer, der tager ejerskab og går foran for at få succes med hele holdet.
Jeg har i mere end 20 år leveret sikkerhed, compliance, governance, forandringer og sikker drift. Jeg har arbejdet med ledelse, consulting, projektledelse, ændringsledelse, kommunikation og forhandling.
Mine valg er alle motiveret af muligheden for at tilføje værdi samt at kunne udøve indflydelse på løsning og metode. Blandt mine kernekompetencer er et strategisk udsyn, evnen til at finde kernen og en teknisk indsigt som ofte betyder at jeg forstår hvordan teknikken og organisationen kommer til at arbejde sammen.
Jeg har erfaring med ledelse af ledere såvel som ikke-ledere og Jeg søger at praktisere værdibaseret ledelse hvor jeg tilgår mine omgivelser med respekt, åbenhed og tillid. Som rollemodel går jeg forrest.
Leder efter nye udfordringer efter 15 år i konsulent branchen. Valgte selv at stoppe i 2019, og har siden lavet rådgvning til start up's samt bestyrelsesarbejde. Leder nu efter en mulighed for at hjælpe en virksomhed til vækst, enten som fast deltids rådgiver til ledelsen (stor virksomhed), eller som CEO (mindre og mellemstor virksomhed).
Har meget erfaring med digitale transformationer, bla SAP S4. Har stor interesse inden for vækst cases og strategi. Flair for det commercialle samt salg. Stærk leder profil, direkte og kan sætte retningen, men med stor fokus på kommunikation, aktiv inddragelse samt personlig udvikling af mine folk.
Proaktiv, ekstrovert, organiseret og en stabil, robust og situationsbevidst teamplayer.
Min professionelle erfaring stammer fra bank og realkredit, private banking med private velhavere til sales trading, execution og mægler/rådgiver med de størst mulige institionelle kunder i Danmark som modparter.
Jeg er en yderst motiveret og dedikeret person med stærke kommunikative færdigheder, en stærk tilvænningsevne og en evne til at få ting til at ske i krævende miljø.
Accomplished and goal-driven management professional with extensive experience in project management and operational improvement, maximising overall efficiency and production. Expertise in product management and sales strategies, achieving optimal results with competent planning, organisation, and solutions-oriented approach in driving business growth, and profitability. Proven leadership skills with considerable record of training, developing, and nurturing strong teams focused on exceeding targets and providing excellent service.
Et centralt tema i mit professionelle liv har været etableringen af en stærk kunderejse over en solid bro mellem marketing, salg og service, og de opnåede resultater viser, at jeg gennem denne systemiske tilgang til marketing og salg, stakeholder involvering og lederskab har bidraget til væsentlige kommercielle og økonomiske resultater.
Jeg bidrager med forretningsforståelse, højt energi-niveau og god leder-erfaring. Med min energiske og analytiske tilgang til at skabe resultater på tværs af funktioner og grænser, skaber jeg energi og vilje i organisationen, og opnår en optimistisk, opfindsom og succesfuld tilgang til udfordringer og arbejdspres.
Opgaven i British Car Import A/S var at skabe en markant og omgående vækst i volumen for Jaguar og Land Rover i Skandinavien. Det lykkedes via en relevant organisations-opbygning, tæt samarbejde mellem funktioner, stærk digital performance, kontinuerlig optimering, og hurtig tilpasning til skiftende betingelser.
Alle tre markeder lukkede 2019 med rekordhøj bundlinie.
I forbindelse med ny organisation i Nic Christiansen Gruppen, der samler ledergruppen i Kolding, er min tidligere Skandinaviske marketing afdeling nu opdelt i tre specialiserede teams, der rapporterer til den nye Commercial Operations direktør i Kolding. På trods af gensidige forsøg er det ikke lykkedes at få vores visioner til at mødes, og derfor forlader jeg Nic Christiansen Gruppen.
Jeg håber, at denne ansøgning kan vække jeres interesse for en uddybende dialog og undersøgelse af, hvorledes min profil eventuelt kan matche stillinger I arbejder med at identificere kandidater til.
Transformational CEO driving and delivering top & bottom line growth - through strategic vison, innovation and engaging leadership
Throughout 15+ years in CEO/MD roles in global B2B & B2C companies, I have led the delivery of exceptional results and transformed organisational performance and cultures across the value chain, and throughout organisational levels.
I have developed world class teams, and with them built and implemented innovative strategies for value creation and long term partnerships with both B2B and B2C customers.
I am an engaging and ambitious leader with a strong belief in developing and driving organisational identity, performance and change throughout the organisation. I am at my best when inspiring and leading from the front, facilitating and creating a vision and commitment of future excellence at all organisational levels.
I am passionate about what I do, firmly believe in delegating, celebrating & communicating and remain fully committed to people, brands, strategic imagination & execution
Bred erfaring inden for Produktion, Supply Chain og relaterede funktioner. Har også varetaget stilling som MD i UK så også stor international erfaring og dermed ledelse i forskellige kulturer. Erfaring i store komplekse organisationer.
Turnarounds – Vækst - Ledelse - Internationalt
Rutineret og resultatskabende salgsdirektør med 38 års international erhvervserfaring, heraf 25 år som salgschef/salgsdirektør.
Dokumenterede resultater
Vækst og øget samarbejde.
Fokuseret på at skabe tilfredse kunder og øget indtjening.
En stærk leder der selv går først, evner at udvikle og gennemføre salgsstrategier og turn-arounds.
Begår sig hjemmevant i hele verden.
Er skarp på innovation og se nye muligheder for egne produkter og produktion.
Efter godt 30 år som uddeler / direktør for SuperBrugsen i henholdsvis Hinnerup og Erritsø, har jeg de sidste 2 år kørt som sælger af lækagesikring.
Jeg savner at "få ting til at ske" sammen med en gruppe medarbejdere til gavn for top og bundlinje.
Hi. I regard myself as a non-standard client, since my career path- though consistent for a while- has since taken many strange turns.
I worked for the Oil & Gas industry for 20+ years with half of that time in positions of management. After the 2014 crash, and from the point of view of an inundated sector, I had to get creative and I started a small consulting business. In doing so, I learned that I thoroughly enjoyed working in small start-up companies, where the work was intense and varied.
I moved to Denmark in Q1 of 2019, where I began studying Danish language part-time, while also working part-time. I have since stopped attending language school and hope to continue learning on my own. I understand more Danish than I speak, but I am not ready to speak Danish exclusively at work, and hence why I am writing in English.
I am extremely motivated and quickly master new tasks. I am organized and creative and build whatever tools I need to complete a task. I am constantly looking for opportunities to improve whatever process I am working with.
I can usually better explain my strengths in person than on paper, so I hope that I get the opportunity to meet with you and your team.
Kompetencer:
- Strategisk og "hands on" HR-erfaring
- Forandringsledelse og forretningsudvikling
- Professionel rekrutteringserfaring fra mange forskellige brancher, funktioner og niveauer
- Executive search og karriererådgivning
- Employer branding, preboarding og onboarding
- Trivselsmålinger
- Leder-, medarbejder og organisationsudvikling
- Udvikling af teams og effektive ledergrupper
- Præstationsledelse og talentudvikling
- Lederkonferencer
- Udvikling og implementering af HR-koncepter / HR-værktøjer til ledere
- Coaching, træning og undervisning
- Facilitering af HR- og strategiprocesser
- Intern kommunikation
- Projektledelse
Senior leder med mere en 30 års erfaring og succes indenfor salg, indkøb, logistik og supply chain; opnået gennem mange forskellige kapaciteter og stillinger verden over.
Er netop kommet til Danmark efter 25 år i udlandet og søger en lokal udfordring der matcher min baggrund og erfaring, som kan gøre brug af min internationale ekspertise; ikke mindst i at lede og arbejde med forskellige kulturer og forståelse herfor.
Stærke kompetencer i strategi og positionering, udvikle og bringe ny forretning, forbedre forretningsgangen med reduktion af omkostninger og forbedret profit. Erfaring med at lede globalt salg, produktion og projekter.
Stillinger af interesse: COO, CCO, CSO, Head of Logistics / Supply Chain.
Privat: gift og med 2 børn på hhv 9 og 8 år. Elsker aktiviteter med familie og venner, at lave mad (from scratch!), vin smagning eller arrangere vin smagning, løbe, cycle, stå på ski og rejse.
Jeg er en analytisk, nysgerrig og performance-drevet person med en uformel og imødekommende personlighed. Og jeg forsøger hver dag at forbedre gårsdagens performance. I mit professionelle virke er jeg garant for en sund, positiv kultur, hvor gode resultater skabes, i takt med at teamet udvikler sig. Jeg sikrer, at langsigtet vækst og kortsigtede konverteringer sker side om side.
Min tilgang til strategi og ledelse er at analysere, udfordre, tilpasse og involvere, og den skinner igennem i min dialog med partnere, stakeholdere, teammedlemmer og bureauer. Og jeg gør mit bedste for at skabe et miljø, hvor kommercielt fokus og kreative idéer komplimenterer hinanden.
Ambitiøse virksomheder, dynamiske kulturer og en iboende vilje til hele tiden at blive bedre inspirerer mig, da vi derved, når vores mål og udvikler bæredygtige, fremtidssikrede processer og organisationer.
De senere år er min rolle blevet mere og mere strategisk og ledelsesmæssigt funderet, og jeg opererer bedst i spændingsfeltet i og omkring topledelse/bestyrelse og som motivator for strategisk og taktisk udførende teams.
PROFIL
Jeg leder, udvikler og motiverer mennesker, jeg styrer processer, værktøjer, projekter og opgaver, i en verden, i konstant forandring.
Jeg har god erfaring med at lede, coache, motivere og udvikle, specialister, millennials, erfarne personer, nyansatte, samt erfaring med ledelse af ledere.
Det jeg er mest lidenskabelig omkring er ledelse, personale ledelse, kundeservice, procesoptimering, salg og projektledelse og har en bred viden og erfaring med administration og forretningsudvikling.
Jeg er fokuseret på strategiske mål, kommercielle mål, samt kommunikation og samarbejde på tværs af afdelinger / interessenter / mennesker. Jeg er ligeledes fokuseret på medarbejdertrivsel, kunde- og partner/leverandør tilfredshed, for at kunne levere resultater, som gør en forskel.
Jeg er en stærk leder og kommunikator, med gode samarbejdsevner, hvorfor jeg lykkes med ledelse, service, salg, projekter, ændringer, mennesker og mål.
SÆRLIGE KOMPETENCER
I am a high energy senior executive with extensive global experience executing growth and turn around strategies across a range of industries. I have broad, cross functional leadership experience, ranging from engineer, manufacturing/operations through commercial and regional general management.
Mere end 20 års erfaring fra toneangivende virksomheder, primært inden for den automotive industri (Volvo, MAN, IVECO og Rigspolitiet), hvor jeg bl.a. har stået i spidsen for, forretningsudvikling, optimeringer og sikring af en solid indtjening, hvilket har givet mig en helt unik brancheerfaring.
Erfaringer der rækker fra det meget fagspecifikke og udviklingsorienterede, til det strategiske og ledelsesmæssige niveau.
Jeg har altid bestridt nøglepositioner som leder, virksomhedsejer og konsulent, og har solid erfaring fra den private sektor, som selvstændig erhvervsdrivende, samt fra store politisk styrede organisationer. Jeg mestrer at iværksætte, drive og skabe beslutningsgrundlag i store bureaukratiske organisationer, ligesom jeg trives med at arbejde selvstændigt.
Som menneske og samarbejdspartner er jeg engageret, robust, åben og autentisk.
Frivilligt engagement, tidligere eliteroer (landsholdet), kajakinstruktør, træner og bestyrelsesarbejde.
Resultatorienteret leder, med højt til loftet, men samtidig fokuseret og målrettet på daglige og langsigtede mål. Elsker at forenkle komplicerede processer til gavn for virksomhed og kunder, og er god til at tænke kunden ind i de logistiske løsninger. Har i årernes løb skabt gode resultater, som hovedsageligt er opnået via udvikling af ledere og medarbejdere. Udviklingen er sket gennem tillid, mål, rammer og roller til den enkelte. Min lederstil er motiverende og delegerende.
Har stor erfaring med forandringsledelse og forandringskommunikation ved større og mindre forandringsprojekter, samt udvikling og opsætning af KPI'er, så de er forståelige for alle relevante personer i organisationen.
Technically well founded optimization expert:
Key competences: Restructuring, optimization & change management.
With technical knowledge, practically& theoretically, I’m well suited to bridge the gap between the production floor, and management, as well as between strategy and operational actions needed to succeed. I have commercial, technical as well as managerial experience. I’m very interested in operations/production, and more specifically: how to optimize it. This is the common thread in my CV, as an employee, as well as an employer.
My specialty is pulling operations out of crisis status, restructuring, optimizing and setting the framework for a self-improving organization.
Experience in both large and small organizations, and how to navigate in different cultures (western & non-western).
Also experience in taking difficult decisions needed, for pulling organizations out of crisis, including negotiating with unions/workers councils when having to lay people off. I set ambitious goals, and find it positively challenging to be part of improving the competitive edge of “my” company.
Personal characteristics:
Energetic, flexible, positive and focused. Open leadership style, easily establishing contact and creating comfortable working atmosphere in mutual trust and credibility.
Via respect for people, values, a high degree of commitment and enthusiasm, the will is the road to success.
Professional characteristics:
Based on 21 years as a leader in the private labor market in various management positions - both functional and matrix - my responsibilities have primarily been within development and optimization of organizations (creating performance teams), process optimization and production transfer (products, processes and knowledge) across national borders. This, with respect for the cultural differences.
Managerial skills:
My leadership style is value-based, results-oriented, democratic and situational without overlooking the responsibility of taking decisions. The leadership skills are based on involvement, follow-up, feedback and performance management reflecting the overall business strategy. Good human insight ability.
The overall goal of my leadership is high level motivation, commitment, employee satisfaction and financial performance. I work motivated and effortlessly on several levels simultaneously.
Stærk leder med en solid erfaring og gode menneskekundskaber, der motiverer og udvikler organisationen. Unik forretningsforståelse, et bredt markedskendskab med stort salgs- og kundefokus. Planlægger strategisk med fokus på kundernes behov samt effektive processer med digitalisering som overskrift.
Mine spidskompetencer er, Salg og indkøb, samt stor erfaring med strategi og eksekvering heraf, samt fokus på organisering og logistik i forhold til leverandører og kundeservice.
Se vedhæftede ansøgning
Ledelse, Administration, Økonomi og Controlling herunder:
Experienced, committed and motivating manager with an international background.
In-depth knowledge and proven track record of company management, transformation and project management, production, service, logistics and commercial activity and management.
Global Marcom, Brand & Ecommerce Director
Strategic Creative thinking Marketing leader with a commercial mindset and at the forefront of digital trends.
More than 15 years of experience in the role as Global Head of Marketing, Communication, Branding & E-commerce and as the Brand Management & Client Director from Advertising/Digital agencies.
Working experience within General Management, Project Management, Strategy, Shipping, Terminal, Agro business and Service delivery, Agency holding related companies, terminal and railways, investment, namely Cargill, CMA-CGM, MSC – Mediterranean Shipping Company & A.P. Moller – Maersk in Eastern Europe, Russia, Ukraine, China, Hong Kong, Korea, Japan, Africa and Corporate Head Offices including several general leadership and commercial positions.
My recent position as CEO of MV Cargo, the largest recent investment in Ukraine, a Joint Venture between Cargill and Ukrainian partners, co-financed by EBRD and IFC to construct and operate a USD 150 mill port grain terminal in Odessa region, Ukraine have provided another opportunity to be engaged in project management, grain agriculture business and port terminal management. The green field building project was completed in June 2019 and currently is in full operation having initially utilized container terminal loading system and now transformed into bulk loading by shiploader.
Past experiences have created my motivation to be engaged in large scale investment projects and Business development, in particular when these engage local stakeholders and community, even changing the strategic opportunity of a country to become more competitive.
Experienced C-level executive with vast international business development experience. Done several start-ups, turn-arounds, planning and execution of M&A-strategies as well as market entries across most regions.
I possess a massive amount of energy and have the ability to make an organization want to be part of a (typically strategic) journey as a leader. Having done business in 90+ countries over time, I have a significant experience as well as interest to work across cultures and regions.
Jeg søger nye udfordringer og har ikke noget imod et brancheskift, rejsearbejde el. bosætning i udlandet.
Jeg blev ved udgangen af maj fritstillet, og søger nu en fast stilling.
Jeg har været 34 år i bank, men det er ikke et "must" at komme i bank igen, men er åben for andre stillinger.
Jeg er 52 år, gift med Charlotte og bosiddende i Odder med vores 2 drenge.
Jeg er først og fremmest interesseret i at finde et nyt job som leder af specialister inden for jura og/eller HR, da dette er bedst i overensstemmelse med mine erfaringer og interesser, jf. cv.
Der er mange virksomheder, som har behov for interne kræfter til at styre deres overenskomster og de arbejds- og ansættelsesretlige forhold.
Jeg er især bekendt med forsikring, pension og bank, men en anden interessant branche for mig er organisationsverdenen, hvor især de større arbejdsgiverorganisationer kan have spændende jobs.
Jeg søger et job som afdelingsleder eller direktør.
Mit navn her Tanja Bundesen, cand.scient.adm og mere end 14 års ledererfaring. Jeg søger job inden for ledelse, gerne på chef- eller direktørniveau.
Jeg trives i stillinger med høj kompleksitet, der kræver gode prioriteringsevner, politisk tæft samt sans for detaljerne og det store organisatoriske overblik på én og samme tid. Jeg motiveres af at finde struktur i kompleksitet og at gør strategi til mere end blot et notat. Mest af alt brænder jeg for ledelse.
Jeg er på én og samme tid den arbejdende leder, der kender til vigtigheden af at forstå værdierne, økonomien og kerneforretningen i en organisation og samtidig den uddelegerende leder, der sikrer ejerskab og medindflydelse samt at organisationens kompetencer bringes bedst i spil.
Personligt bidrager jeg med gode samarbejdsevner, højt humør samt energi. Det kommer bl.a. til udtryk i en ”yes-we-can” attitude samt til tider høje grin fordi det også skal være sjovt og aldrig ligegyldigt at gå på arbejde.
Netværk, forretningsudvikling og salg er de tre nøgleord, der bedst beskriver mit arbejdsliv hidtil.
Med 12 års erfaring som eksportingeniør, lavede jeg i 2006 et brancheskifte til oplevelsesøkonomi.
Gennem de seneste 14 år har jeg haft ansvaret for udvikling, planlægning, budget, salg, markedsføring, kommunikation og gennemførelse af en lang række messer og events.
Jeg er udviklingsorienteret og motiveret af at skabe gode grundlag for beslutninger. Derfor fik jeg for 3 år siden mulighed for at oprette og lede en helt ny afdeling med fokus på Viden & Udvikling. Formålet med denne afdeling var at udvikle nye forretningsmuligheder baseret på omfattende markedsresearch, kombineret med en dyb viden om interne forretningsgange og rammevilkår.
Ved årsskiftet besluttede jeg mig for at opsige min stilling, for at finde ud af, hvilken retning mine næste 20 år på arbejdsmarkedet skal tage.
Jeg kommer med en eksport-uddannelse fra Nissens A/S, og derefter mange års logistik- og salgserfaring fra virksomheder som DHL A/S, og DPD A/S.
Siden 2008 har jeg beskæftiget mig med salg og rekruttering af IT-specialister og ledere i henholdsvis Elan IT og Epico IT.
Nu søger jeg min næste udfordring af professionel karakter, og glæder mig til at møde nogle spændende mennesker på vejen derhen.
I am a genuine people manager & business developer!
I am an experienced commercial and result oriented leader with a demonstrated history of delivering business development and growth working with both B2C - and international B2B trade!
I have a dynamic, competitive and performance driven personality and practice an open leadership style where I communicate clear and effectively!
I am Analytical and Strategic but also very Hands on and straight forward in my leadership, never loosing touch with operationality and with my sales excellence approach I drive sales effectively.
I inspire, motivate and empower people, and I am always oriented towards employees achieving goals and results - while being "whole" people.
I believe in the will to win, which defines everything in our life performance, and from my philosophy of People makes the business and the Customers are kings; employee – and customer satisfaction has my highest priority.
With several years of professional expertise and experience from various and different positions, within Industry & Building, Oil & Gas, Energy, and pharmaceutic businesses, congregated a strong, visible, and motivating leadership style that goes across many disciplines and levels of organization.
With several stays abroad have I expanded my technical/sales management and management horizons with technical, cultural and international management aspects that have enriched my profile with a deeper ability to navigate in the international market with a focus on quality and the development of project management, market management and technical competence management.
Through versatile consulting activities have I also anchored a good, broad and strong knowledge foundation for financial, resource planning, project implementation, and technical sales, financial and contractual negotiations for project and for organisational levels.
Som spæd fik jeg entreprenørskab ind med modermælken, så det er ikke betænkeligt at startupmiljøet føles vant og hjemligt for mig. Jeg trives når jeg er i udvikling, og kan udfolde min nysgerrighed. Derfor er jeg faldet for innovation og entreprenørskab.
Jeg har de sidste par år været tilknyttet flere nyetablerede virksomheder, hvor konceptudvikling, kommunikation og marketing har været mine primære berøringsflader. Derudover har jeg arbejdet som freelance grafisk designer, hvor mine primære kunder var startups. Udover dette er jeg podcastvært på Heartcore Ledelse, hvor jeg taler med eksperter, fagidioter og entreprenører om ledelse, vækst og kultur.
Struktur, overblik, stærke ledelseskompetencer og fantastisk forretningsforståelse er de nøgleord der bedst beskriver mine kvalifikationer. Jeg brænder for at udvikle- og implementere komplekse problemstillinger i konkrete services, og få disse omsat til at fungerer optimalt i praksis. Jeg sætter pris på en dagligdag med stor kontaktflade til interne såvel eksterne kolleger/kunder, og trives godt i et hektisk (og gerne internationalt) miljø. Jeg kender værdien af højt motiverede medarbejdere og kolleger, og anvender gerne mig selv i et dynamisk samspil så vi trækker i samme retning. Min ledelsesstil er understøttende og delegerende.
Min navn er Henrik Sødequist og jeg har en lang karriere fra detailbranchen, hvor jeg de sidste mange år har arbejdet som bla. varehuschef i Bilka og regionschef i Netto. I disse jobs har jeg haft det ledelse- og forretnignsmæssige ansvar, skabt synlige resultater og erhvervet mig en solid erfaring som leder på flere niveauer.
I 2015 valgte jeg at tage en Diplomuddannelse i Ledelse, da jeg personlig var interesseret i at tilegne mig en mere teorestisk viden, som jeg kunne supplere med min mange års praktiske erfaring som leder. Jeg ved, hvor afgørende det er at have motiverede medarbejdere, som ønsker at bidrage og gøre en forskel, jeg ved hvor vigtigt det er at skabe en arbejdsplads, hvor trivslen er høj og hvor det enkelte menneske er i fokus. Igennem min karriere, har jeg med succes arbejdet med udvikling på alle medarbejder niveauer.
Jeg er anerkendt for at være en stærk og autentisk leder, der er ambitiøs, skaber tillid og uddelegere ansvaret. Jeg stiller store krav til både mig selv og mine kolleger og medarbejdere. Jeg motiveres af at arbejde med mennesker og udvikle organisationen så vi sammen når vores mål. Som profil er jeg agil og befinder mig godt i forandringer. Jeg trives bedst når jeg indgår i sociale relationer, med såvel medarbejdere som samarbejdspartnere.
Engageret og målrettet projektleder med erfaring i at være en del af og/eller styre projekter fra A-Z, samt sikre de når ordenligt og succesfyldt i mål. Med global erfaring og en international tankegang, har jeg altid både en finger på pulsen og øje på horisonten. Jeg trives i dynamiske miljø, vant til at arbejde med forskellige interessenter, og har talent for at kommunikere og samarbejde på tværs af hold og grænser.
Jeg er kollegaen der får ting til at ske, og som konstant søger muligheder for at vokse og udvikle sig.
Experienced Senior Operations Management and C-level Executive. Global player with 30+ years of operational experience in shipping and logistics, procurement, leasing and asset management, management consulting and the energy sector.
Key responsibilities & achievements
I am currently COO for an independent Danish electricity provider with approx. 130 staff, 75.000+ B2B and B2C customers, invoicing of approx. DKK 1 bill annually and having a turnover of approx. DKK 250 mill annually. Leading an operational team of 30 people and a sales team of 10 people, I am responsible for all daily operations, project management, as well as development and sale of our new business segment, energy optimization, to both B2B and B2C customers.
My strengths play to companies who are looking to expand or improve the operational and project sales side of their business, needing a strong leader, who can manage the people and the processes, both on a local and global scale.
Having lived and worked in multiple countries, I remain very open-minded with respect to the specific product, market and work location. I am interested in challenging opportunities in general management roles, as well as board positions, both in Denmark and abroad.
Søger ansættelse som
Drømmejobbet må godt indeholde elementer af drift, salg, ledelse og kontakt på tværs af grænser. Rejseaktivitet er ligeledes et plus.
Jeg karakteriseres som en ”udvikler” – en der får tingene til at ske og skaber resultater !
More than 17 years of experience with a global company in different positions – 12 years as people manager.
Professional competences:
Financial and business understanding:
ERP environment/processes:
M&A activities and post-merger integration:
Having worked in a global organization for more than 17 years – travelling around and working in more than 25 countries and lived abroad for 3 years I have a wide cultural understanding of the differences and challenges that may arise in a global environment.
Management and Personal competences:
Team player, extrovert and with a sense of humor, involve, delegate and strong interpersonal capabilities.
SNR LEADER WITH EXPERINCE FROM GLOBAL SALES & SERVICE - BUSINESS TRANSFORMATION & OPTIMIZATION - DIGITALIZATION - COMMERCIAL EXCELLENCE
Experience:
• Full P&L responsibility with a top-line growth track-record incl. commercial professionalization and optimization
• Business turnarounds with proven profit improvements incl. full strategy planning from analysis to adoption
• Comprehensive ComEx & Marketing toolbox leading and accelerating a commercial and digital transformation
• Strategic leader in global companies, in varied industries, B2B and B2C (FMCG)) - very wide sales channel practise
Leadership:
• Experienced leader of leaders. 360 review discloses that I have an ability to inspire, motivate and empower my teams
• Thinking out of the box and quickly identify strengths and improvements areas in the full value chain
• Former professional handball player with a very broad leadership development track
• Establish trust and humour - empowering my teams, offering a high level of independence, with boundaries
Character:
• Known for my enthusiasm, high drive and strong commitment
• Determined, challenging and I have always been a high performer and strong executer
• Grounded, also in intense and stressful situations and have a natural solution-oriented skillset
• I am emphatic, pleasant, fun to be around and living my personal values (humbleness, trust, team player and passion)
58 år, single, mand, mobil, flytbar
Teknisk - salgs - ledelse gennem 30 år
Uopsagt stilling
Vedholdende, utålmodig, aktiv, opsøgende, empatisk, dårlig taber
Maskinarbejder 1982 - siden 1991 salg og ledelse ud fra min tekniske baggrund
Mange år på aftenskole - Merkonom, Teknonom, Akademi Merkonom, Voksenunderviser, Bestyrelsesmedlems kursus 2020 Board Assure.
Aktiv fritid - ikke ryger - balanceret forhold til alkohol
ØGET INDSIGT IGENNEM IMPLEMENTERING OG RAPPORTERING
Drevet af at sikre omkostningseffektive og lydhøre forsyningskæder i samarbejde med Stakeholders.
Projekter omfatter et ERP-Projekt, BI-rapportering, digital håndtering af medarbejderudgifter og implementering af moduler til at understøtte HR, Løn og Staff Planning. Når jeg spørger rundt, er jeg blevet beskrevet som social, analytisk og løsningsorienteret med fokus på fremdrift.
Min historie:
Profil: Kommerciel forretningsudvikling, herunder uddybet
Ledelse af mennesker;
Anerkender forskellige kompetencer, og formår at udnytte disse til fælles succes. Kompetent, krævende og samtidig populær leder, som giver stort ansvar videre, hvilket tiltrækker dygtige mennesker. Det er en vigtig årsag til, at jeg gennem +25 år er kendt for, at få os til at levere mere end forventet.
Ledelse af forretningen;
Jeg lader mig påvirke af alt fra brancheglidninger til mere overordnede samfundstendenser, og kombinerer disse input med konkret viden og (kunde)-data, der kortlægges på tværs i hele organisationen. Denne totalviden er mit udgangspunkt for, at formulere hvad, og hvordan, vores virksomhed udvikler eksisterende, og/eller går ind i nye forretningsområder – ofte anbefales nye strategiske partnerskaber.
En rød tråd gennem min karriere er at mine resultater anerkendes, hvorfor mit ansvar udvides på tværs i organisationen.
I practise within the fields of Financial law as well as Corporate and Contract law, primarily focusing on international Projectfinancing and Debt and Equity financing within the renewables market, with practical experience from Asia, Australia to EU and USA as well as Latin - and South America. Out of the combinded projects I have aided in as sole in-house counsel 5 of the projects has achieved Peers' accolades.
I have previous practical experience in advising on all aspects of corporate and contract law, restructuring, IP and IT law as well as international M&A experience and extensive knowledge with working with Family Offices and wealth management.
My positions have also provided me with broad and specialised experience and knowledge with regulatory issues, such as MFIR, CRD, CRR, AML and GDPR and employment regulatory programs.
I have gained international experience through Maritime Law studies at Oslo University, working in Family Offices in London and past practising law in Greenland, as well as of recently assisted with international diplomatic negotiations in the OECD on behalf of EKF.
In addition to the LLM and LLB, I have attended courses in General Counsel's education with Euromoney, and multiple courses in LMA / LSTA standards and contracts as well as educational courses with the Bar Association.
Jeg er en erfaren CEO, med stor operationel indsigt, der konstant tænker i systemer og processer for at skabe struktur, effektiv daglig drift samt bæredygtig forretningsudvikling i forening med bestyrelse, øvrig ledelse og medarbejdere.
Står bag Balco Kontech altaners succesfulde vækst rejse, der bl.a. blev opnået ved proces- og økonomistyring, organisatorisk opbygning, digital transformation, agil medarbejderledelse, fokus på kunders værdi propositioner og en stor portion vedholdenhed.
Trives på både det strategiske og operationelle niveau, og med en baggrund som el ingeniør, en HD(R) samt omfattende kurser i OPEX, salg og ledelse har jeg nemt ved at anskue både tekniske, økonomiske og kommercielle udfordringer.
Jeg møder altid mine medmennesker i øjenhøjde, og kan skabe dialog, støtte og motivere medarbejdere uagtet position eller baggrund. Jeg er en robust brobygger, der trives i en travl struktureret hverdag, hvor jeg ikke er bange for at
tage fat, byde ind med kreative løsninger og vise vejen.
Digital, strategisk og kommerciel ildsjæl med stor teknisk forståelse, skarpe analytiske evner og mange års erfaring indenfor E-Commerce, udvikling, markedsføring og detailhandel
De seneste 6 år har jeg haft det overordnede kommercielle ansvar for E-Commerce: forretningsudvikling, salg, vækst, øget trafik og sikre virksomhederne en markant position og profil online, samtidig med at jeg har haft ansvaret for alt udvikling, implementering, teknik og drift af site, mobile og App samt personaleansvaret i flere afdelinger. Derudover har jeg haft ansvar for alt lager og logistik samt outsourcing af dette til ekstern partner med de udviklings og implementeringer der derfor var nødvendige for at integrere med eksterne systemer.
De foregående 17 år har jeg med afsæt i min it-ballast, mit mangeårige forretnings kendskab og min ekspertise på det grafiske, funktionelle, operationelle og strategiske plan med succes ageret i Danmarks største detailhandelkæde for koncern IT, hvor bundlinje og resultatet styrer. Jeg var ansvarlig for alt fra ide og strategi til færdigt implementeret resultat / website for alle kæderne i både ind-og udland, samtidig var jeg ansvarlig for en gruppe af udenlandske udviklere, som udviklede alle sites til kæderne i alle lande og på lokale sprog.
Jeg har stærk kommerciel profil med en baggrund indenfor ledelse og marketing (B2C og B2B). Den røde tråd gennem min karriere har været: brandudvikling, produkt/konceptudvikling, taktisk salg og loyalitet. Altid med stort fokus på kundeoplevelsen/kunderejsen.
Jeg har især erfaring med:
Jeg er drevet af at være på en mission om at skabe vækst og resultater gennem værdiskabelse. Missionen kan både være intern og organisations- og driftsorienteret eller eksternt, som den der skaffer nye kunder og sikrer fastholdelse af de eksisterende.
Kombinationen af stort ansvar og et tilsvarende råderum er den bedste kombination for at få det optimale udbytte
af mine kompetencer. Jeg er god til at balancere fokus på resultater og kunderelationer, hvis forretningsmæssige
udfordringer og problemer jeg grundigt analyserer. En bred forretningsmæssig indsigt i IT, indkøb, produktion,
økonomi, salg og ledelse krydret med værdifulde erfaringer, som går ud over DK’s grænser, giver mig grundlaget for at foretage helhedsvurderinger og initiere tiltag som skaber værdi.
Kommercielt tænkende profil, med en stor energi og lyst til at skabe resultater sammen kollegaer, ansatte & samarbejdspartnere. Jeg opfattes som en tillidsvækkende person, med en evne til at få tingende til at ske. Yderligere har jeg en kæmpe indsigt i teknikken i flere brancher, forsyningskæder og dynamikken i virksomhedsdrift samt udviklingen af virksomheder med kunden i fokus. Igennem flere år har jeg beskæftiget mig med operationel eksekvering af strategier, ledelse af mennesker på alle niveauer, udviklingsopgaver, forretningsudvikling, salg, interne og eksterne projekter på forskellige niveauer – yderligere er den økonomiske opfølgning mine kerne kompetencer. Yderligere har jeg en praktisk tilgang til opgaverne og er handlekraftig. I min værktøjskasse har flere gode og opdaterede værktøjer herfor og det falder mig naturligt at bringe dem i spil.
Som resultatskabende kommerciel leder med erfaring i at drive digital omstilling, etablere nye kommercielle forretningsområder, eksekvere salgsledelse og levere stærke resultater (BTB & BTC), kan jeg bidrage til at udforme og eksekvere strategierne, drive transformation, sikre indtjening og hente nye kunder.
Konkret har jeg stor erfaring indenfor digital transformation, salgsledelse, annoncering, e-commerce, produktudvikling med fuldt P/L ansvar, kommerciel ledelse samt personaleledelse.
Jeg har de sidste mange år været privilegeret i af blive headhuntet og dermed fået lov til at bidrage, igangsætte og drive digital og kommerciel omstilling i nogle større virksomheder - såsom Egmont (Lindhardt og Ringhof), Dagbladet Børsen, Djøf og senest som co-founder med det kommercielle ansvar for Bonniers nye forlag Gutkind. Sidste måned blev jeg headhuntet til en stilling som salgsdirektør i en større virksomhed, men de omgjorde beslutningen.Jeg drives af passion for at eksekvere strategien og gennemføre omstilling til en ny virkelighed. Jeg motiveres af at befinde mig i orkanens øje, træffe beslutninger, uddelegere, motivere og løber gerne forrest når nye kunder skal hentes - det har jeg gjort i alle 16 år som kommerciel leder i forskellige roller som CSO, salgschef of salg og marketingchef.
Resultatorienteret leder med stort fokus på medarbejdertrivsel. Stort netværk og altid opmærksom på at fastholde og udbygge gode samarbejdsrelationer. Tydelig i kommunikationen og opfordrer altid til, at der skal være plads til, at man kan udfordre valgte løsninger men også skarp på, at når man forlader mødet, så er man enige om, hvad beslutningen og udmeldingen til organisationen skal være.
Tilgængelig som leder og altid klar til at tage ansvaret for de beslutninger, man i ledelses-gruppen er nået frem til - man kan med mig som leder være sikker på, at jeg altid står på mål for de trufne beslutninger og kan regne med, at jeg også i den sidste ende tager ansvaret uanset udfaldet.
Jeg har drevet strategi-udviklingen fra flere forskellige positioner og niveauer i en organisation, og jeg har en sikker fornemmelse for de vigtigste indsigter; jeg kan omsætte dem til konkrete mål og identificere de mest effektive aktiviteter; og så ved jeg, hvordan man får en forretning til at bevæge sig fremad. Jeg har både erfaring med at udvikle forretningsstrategi og med at eksekvere på den. Med gode resultater.
Jeg kan opbygge en organisation, skabe engagement og sikre en bærende kultur. Jeg har brugt de sidste år på at arbejde med organisations- og kulturudvikling i en koncern med base i fire forskellige lande. Jeg har opkøbt, udviklet og opbygget økonomisk og kulturelle bæredygtige organisationer og jeg ved, hvad der skal til for at kunne skabe en arbejdsplads med kulturen og værdierne i fokus, at sikre en struktureret organisation og på denne måde lade organisationen vokse og udvikle sig med respekt for organisationens grundlæggende purpose - med et skarpt øje på økonomien.
Med 14 års erfaring bl.a. i forskellige direktør-stillinger hos Skandinaviens største udbyder af administrative løsninger til undervisningssektoren kan jeg særligt bidrage med vigtig viden og indsigter fra denne branche - men da god ledelse jo ikke er branchespecifikt finer jeg alle brancher og sektorer interessante.
Dynamisk vækstskaber med stor ledelseserfaring fra Private Wealth Management og bankverden.
Jeg har udviklet Private Banking i Nykredit til nr. 1 i Danmark med to cifrede vækstrater og over 80 i kunde- og medarbejdertilfredshed.
Dette er sket igennem udvikling og eksekvering af 4 meget ambitiøse vækststrategier, samt det daglige ansvar for drift, produktion, service og forretningsudvikling.
Jeg er analytisk, struktureret og god til at have mange bolde i luften. Jeg er entreprenant og trives med varierende opgaver.
Som leder er jeg god til at skabe rammer for medarbejderne og give den motiverende balance med frihed under ansvar.
Jeg er uddannet cand. scient. i biokemi og har i en lang årrække herefter været tilknyttet den farmaceutiske industri og Lægemiddelstyrelsen – med speciel interesse indenfor produkt-/patient sikkerhed, kvalitetsstyring og regulatoriske anliggender. I de seneste 8 år har jeg fungeret som kvalitetschef/ansvarlig person i fertilitetsbranchen og har netop (sep. 2020) lanceret min egen konsulentvirksomhed – bl.a. med ønsket om at komme tættere på klinik-delen, det sundhedsfaglige arbejde og patienten selv (se evt. https://lhr-consult.dk/).
De sidste 19 år har jeg arbejdet med salg, eksport og ledelse i forskellige funktioner i sukkerindustrien. Jeg er en ansvarlig leder og jeg brænder for at skabe gode relationer og deraf gode forretninger. Jeg arbejder bedst med frihed under ansvar og fungerer godt i et team. I min nuværende funktion arbejder jeg strategisk, taktisk og operationelt med en bred vifte af kunder i den danske og europæiske fødevareindustri.
Som head of Sales and Marketing har jeg fuldt budget og kommercielt ansvar i Danmark, Norge og Island. Jeg leder et team på 5 i Danmark, et salgskontor i Oslo samt agent i Reykjavik. Jeg arbejder personligt med ca. 20 større globale og danske/nordiske kunder.
C-Level, SALGS- & MARKETING DIREKTØR/KOMMERCIEL DIREKTØR, Transformation, P&L, Salg/Marketing B-t-B, B-t-G & B-t-C, Business Intelligence/CRM og Strategi eksekvering.
Senior Executive med 18 års erfaring fra Broadcast (TV/Radio), Kritisk Infrastruktur, Telekommunikation, ISP (Internet Service Provider), Energi, Forsikring og Grovvare industrierne.
Dokumenteret erfaring med salg, marketing og produktudvikling, eksekveret inden for B-t-B, B-t-G & B-t-C segmenterne med en kundeorienteret fokus og evne til at skabe langsigtede kundeforhold + evnen til at omsætte forretningsstrategien til praksis.
Jeg tror på, at man kan skabe en positiv atmosfære, som den bedste måde at motivere mennesker på og derigennem nå sine mål. Med en relationsskabende tilgang har jeg en veldokumenteret evne til at arbejde professionelt på tværs af alle niveauer i store organisationer. Jeg er vant til at drive store projekter (transformations projekter, både kulturelle og processer) og stræber altid efter at nå højest mulige kvalitet og resultat. Stærke færdigheder med ledelse af organisationer, totalt P&L ansvar og evnen til at linke finansielle KPIére sammen med operationelle KPIére.
Der udarbejdes altid en 100 Dages Plan når jeg tiltræder et nyt job, som afstemmes med nærmeste leder.
Ekspertise:
* Salg, Marketing & Produkt (inkl. KAM, In-/Oubbound salg, Field Marketing, Pipeline, CRM)
* Teknisk løsningssalg (komplekse ingeniørbaserede løsninger)
* P&L ansvar
* Ledelse (højt niveau)
* Forhandling af kontrakter (højt niveau)
* Portefølje ledelse (Broadcast TV/Radio, IoT, Datacenter, Telekommunikation, Forsikring, Alarm & Energi)
* Fastholdelse-/Loyalitets Programmer (BI, Kundesegmentering, Adfærdsmønstre)
* B-t-B, B-t-G og B-t-C
Key Competencies:
Extensive experience in meetings with large international Companies, Institutional clients & HNWI (Risk, Financing/Investment)
Jeg udvikler forretning gennem branding, marketing og digital udvikling på B2B og B2C. Jeg har mere end 20 års erfaring inden for forretningsudvikling og i de seneste år via digital transformation. Min passion og entreprenøregenskab kommer bedst til udtryk, når jeg arbejder målrettet med forretningsudvikling med fokus på at skabe øget vækst og kundeloyalitet. Jeg har stor erfaring med strategisk udvikling af forretningen samt digitale transformationer inden for flere typer af organisationer. Jeg er engageret, fokuseret og motiveret af at skabe resultater i samarbejde med eller gennem andre mennesker. Det er vigtigt for mig at skabe et miljø eller arbejde i et miljø, hvor medarbejderne trives og har klare rammer for at få tingene til at ske. Dette gøres gennem en ledelsesstil, der er kendetegnet ved en høj grad af ansvar, tillid og gensidig afstemning af forventninger. Andre har fortalt mig, at jeg er en effektiv beslutningstager, som får tingene til at ske og en værdsat teamplayer. Jeg trives med udfordringer i et udviklingsorienteret miljø, hvor fokus er på kundedrevet KPI'er. Jeg værdsætter at samarbejde med mine kolleger både her i Danmark såvel som dem fra vidt forskellige kulturer i hele verden.
Med mine 10 års erfaring som revisor, knap 8 års erfaring som ene mand i økonomiafdelingen og de seneste 14-15 års solid erfaring som CFO i internationale virksomheder har jeg fuld indsigt i alle ansvarsområder og udfordringer der ligger i økonomiafdelingen samt andre ansvarsområder. Jeg er en udadvendt, kommunikerende og social udgave af en CFO.
Proaktivt fokus på forretningsudviklingen – både som Økonomichef/CFO + CVO
Jeg tager aktiv del i strategi- og forretningsudvikling set fra et økonomisk perspektiv. Som fortrolig sparringspartner for direktionen og ledelsen sørger jeg for, at data kan leveres ’pronto’ via løbende optimering af ressourcerne og udvikling/implementering af system automatiseringer og dashboards mv.
Jeg ser mig selv som CVO (Chief Value Officer) ved at anvende ressourcerne på at se fremad og være med til at udvikle forretningen, samtidig med at jeg er vagthunden (CFO), der har kontrol over økonomien.
Salgsprofil med speciale i salg til Onlinebutikker og Online Markedspladser
Jeg er i øjeblikket konsulent hos Go2netSales, hvor jeg hjælper danske virksomheder med salg til Onlinebutikker og på Online Markedspladser. Amazon er kun en af mange Online Markedspladser og jeg hjælper desuden mine kunder med oprettelse og løbende optimering af deres tekster og billeder (Content).
KERNEKOMPETENCER:
Initiativ og entreprenant:
Min hovedfilosofi har altid været, at være initiativrig og aldrig lade noget ligge til ”dagen
efter”. Det betyder, at jeg får udført mange opgaver meget hurtigt – og solgt rigtig meget!
Kontakt og ”relation management”:
Altid i løbende dialog med mine kunder.
Struktur og koordination:
Jeg er skarp til planlægning og at tage actions ud fra løbende evaluering af kampagner og data.
Advokat hos Tier 1 advokatfirma gennem en del år, men har de seneste fem år arbejdet som General Counsel i større dansk virksomhed. Jeg har en kommerciel tilgang til opgaverne og forsøger altid at lade juraen fremme forretningen frem for at virke som en spændetrøje - selvsagt med respekt for hvilken risikoeksponering man vil tillade. Jeg er udadvendt, positiv, pragmatisk og særdeles resultatorienteret.
Jeg er uddannet civilingeniør med speciale indenfor arkitektur og design. Gennem mine efterfølgende erhvervserfaringer har jeg specialiseret mig indenfor det IT-tekniske område i relation til projektering, opførelse og drift af bygninger og anlæg.
Mine kompetencer er helt up-to-date i forhold til de gængse værktøjer og metoder indenfor området – BIM, IKT, VDC, IKT-specifikationer m.m.
Jeg motiveres generelt af at gennemføre større, komplekse projekter i overensstemmelse med aftalt tid, økonomi og kvalitet.
Jeg er civilingeniør med 20 års erhvervserfaring med ledelse og ledelsesansvar i mindre organisationer inden for projekt- og porteføljeledelse, forandringsledelse, etablering af vækstvirksomheder og Management Consulting.
Jeg har haft ansvar for gennemførelse af en række markante tidsbegrænsede, målrettede projekter overvejende inden for tekniske og teknologiske områder i ind og udland. Jeg har erfaring med multikulturel ledelse og ledelse på tværs af landegrænser og holder et klart fokus på de økonomiske og kommercielle målsætninger i projekterne.
Min ledelsesstil er direkte (straight to the point), åben og engagerende og jeg arbejder med team-spirit som drivende kraft i teknologiske projekter og forandringsprojekter. Jeg besidder diplomatiske evner og er god til at kommunikere, interagere og eksekvere på alle niveauer i en organisation.
LEDERPROFIL MED SOLIDE RESULTATER INDENFOR STRATEGISK DRIFT I STORE KOMPLEKSE
ORGANISATIONER
- Strategi, innovation, digitalisering, effektivisering, eksekvering, kvalitet og trivsel.
Jeg er stærkt værdidrevet og motiveres af at agere i komplekse miljøer og har de seneste 10 år af min
karriere haft et stort ledelsesansvar og skabt solide resultater indenfor drift, udvikling og vedligehold i
store driftsorganisationer.
Min forretningsmæssige styrke ligger i at kunne se muligheder, forstå de store sammenhænge og omsætte
det strategiske sigte til eksekvering af mål, som giver mening for medarbejderen. Jeg er stærkt
løsningsorienteret og ser digitale og innovative løsninger som afgørende metoder, i forhold til at kunne
sikre, at krav leveres uden reduktion af borger- og medarbejdertilfredshed.
Som person er jeg samarbejdende, nysgerrig, proaktiv, struktureret/analytisk, målrettet og beslutnings-
dygtig; jeg er omstillingsparat og motiveres af at sikre fremdrift. Jeg bevæger mig ubesværet på alle
niveauer i en organisation, jeg har politisk tæft og tilpasser min kommunikation til den aktuelle situation;
som sparringspartner går jeg gerne proaktivt i dialog med direktion, kolleger, kunder og medarbejdere.
Mine resultater har jeg skabt gennem mit stærke engagement og min ledelsesstil; der er retningsgivende,
opfølgende, tillidsskabende, involverende, empatisk samt dialog- og feedback baseret. Jeg er specielt
stolt af, at jeg kontinuerligt har kunne levere på de opstillede krav til reduktion af driftsbudgettet og
samtidig været med til at løfte en større medarbejdergruppes jobtilfredshed/trivsel fra bund til top – med
direkte positiv effekt på kunde-oplevelsen.
Jeg leder efter en stilling hvor jeg kan bruge min internationale erfaring indenfor Salg og Marketing på strategisk niveau.
Er ikke bundet til Nord-Jylland, heller ikke til Danmark.
Er ledig per 01-10-2020.
Jeg har selv sagt mit job op pga manglende karrieremuligheder.
Senior konsulent med mere end 20 års erhvervs erfaring indenfor strategi og forretningsudvikling og eksekvering, kundeoplevelser, innovationsprocessen, kategoristyring, CRM, brand management og shopper marketing.
Jeg er motiveret af at drive forretnings transformation (inklusiv den digitale del heraf) funderet i analyse og stakeholder behov samt at sikre, at strategiske prioriteter er vel definerede og forankrede i organisationen.
Jeg praktiserer en empatisk lederstil, der tillader frihed under ansvar indenfor klart definerede strategiske prioriteter.
Jeg har været senior konsulent siden 2019, og vil gerne fortsætte på freelance basis, og ser derfor en mulighed for mig indenfor interim management.
Meget bred baggrund, som spænder fra IT - over projektledelse til alm. ledelse, og i både privat og offentlig regi.
Altid med et meget bredt ansvarsområde, og en stor kontaktflade både internt og eksternt.
Min primære styrke er den direkte kontakt med kunder, leverandører og medarbejdere, hvor jeg opnår mine resultater.
Personlige kompetencer:
Motiverende og kommunikerende, med udgangspunkt i et godt humør og en positiv indstilling, samt respekt for andre mennesker.
Generalist af type men også god til at arbejde med detaljer.
Har de sidste 3 år arbejdet som Head of complince and Control i JN Data, en afdelingen jeg selv har bygget op fra bunden, nu med 12 mand, vi varetog områder som PCI DSS, PCI PIN, Swift, Nets, GDPR, Revsion-Observationer og ISO kontroller for hele huset. Før der var jeg IT-manager i Plesner og Interdan Bil i sammelagt 5 år. Min grundopbygning er 15 år som operation manager i bank branchen (HSH Nordbank & Carnegie Bank). Jeg har en bred og dybdegående viden om it-operation og compliance, og har gennemført mange forskellige assessement, alle med stor succes.
Startede karrieren i Revision, men har de sidste 20 år primært været fokuseret om salg og business development incl leder roller både i Salg, Product mangement, marketing og generel ledelse af kontor/afdeling.
Seneste 15 år primært i international forretning primært med fokus på Europe, men med amerikansk ledelse.
absolut en leder som kan optimere og drive forretning for også den næste arbejdsgiver.
Som leder bringer jeg ledelse med i 3 primære spor.
Jeg er dansk, opvokset på Als i Sønderjylland.
Min far havde egen smedie og maskinfabrik.
Udannet Teknikum Ingeniør (Produktion) og HD 1 del.
9 år hos AP Møller
16 år i Kina
2020 retur Danmark.
Fleksibel med lokation, varighed, type.
Bred international erfaring, særligt relateret til Supply Chain-området, har givet mig en enestående evne til at finde løsninger og opnå resultater på tværs af sociokulturelle forskelle. Min ledelsesstil er imødekommende, involverende, løsningsorienteret og fokuseret. Analytisk, innovativt og strategisk er jeg en stærk medspiller i direktionen.
Erfaring fra hele værdikæden både som CEO og som supply chain ansvarlig. Er stærk i "Operations" og som forretningsudvikler.
Har bestyrelsesuddannelse fra Aarhus Universitet med fokus på SMV'er.
Fensmark, 01.09.2020.
Kære headhunters,
Jeg har en 20-årig karriere bag mig i programafdelingen for internationale mediehensyn. Jeg oprettede TV-program i tematiske og premium TV kanaler på digitale platforme CANAL+ og ITI, ledede TV-kanalplanlægningsafdelingen, oprettede og implementerede en programstrategi, ledede også film-TV-kanalen og rapporterede til institutioner, der kontrollerer tv-stationer, såsom OFCOM i Storbritannien og National Broadcasting Council i Polen. Jeg dimitterede fra fakultetet for journalistik ved universitetet i Warszawa. Siden da har jeg brugt hele mit professionelle liv på at forberede og analysere programtilbudet, der består af det mest attraktive tv-indhold på markedet. Jeg var leder af både mellem- og højere niveau med ansvar ikke kun for medarbejdere og korrekt drift samt kontinuerlig transmission og visning af tv-kanalen, men også for kanalens budget på $ 6 millioner.
Jeg blev født og arbejdede i Warszawa, Polen, hvor tv-modtagelse er syv gange større end i Danmark på grund af en meget større befolkning.
På grund af personlig situation flyttede jeg til Danmark, hvor jeg prøver at fortsætte mit professionelle arbejde i tråd med min erfaring og kompetencer. Jeg har meget at tilbyde arbejdsgivere, der gerne vil ansætte mig i tv-kanaler i en stilling, der ligner dem, jeg tidligere havde. Jeg er dog åben for jobtilbud, hvor min erfaring kan være værdifuld for arbejdsgivere fra andre virksomheder.
Jeg flyttede her for 6 år siden, og efter at have passet mine små børn prøver jeg at komme ind på det danske arbejdsmarked. I løbet af denne tid forsøger jeg også at lære dansk flydende, men alle, der kender dette sprog, vil forstå, at det for en voksen udlænding at erhverve en meget høj sprogkompetence er ekstremt svært og tidskrævende. Derfor kan jeg stadig ikke stolte mig over at have fuldstændig frihed til at bruge det danske sprog og arbejder stadig på at opnå det. Jeg er dog bestemt klar til at påtage mig et job på dette sprog, desuden taler jeg flydende engelsk.
Jeg beder dig om at føje mit CV til din database, og jeg håber inderligt, at du finder tilbud fra arbejdsgivere, der gerne vil se mit unikke potentiale.
Med venlig hilsen,
Urszula Pultz
Erfaren Operations direktør/COO med erfaring indenfor Operations ledelse, Lean, strategi, international forretning, teknik, supply chain, turnaround og salg.
Brancheerfaring fra food, tekstil, packaging, maskinindustri til kemisk industri i roller fra kundeservicechef til operations director.
Trives på alle niveauer fra fabriksgulvet til bestyrelseslokalet og ynder at hjælpe med at udfordre status quo og sammen med enhver organisation bringe forretningen til det næste niveau.
Delivering results through hands-on management is key
As a result, oriented and strategic sales executive with a commercial background.
I am shaped by 25+ years of experience in FMCG and digital transformation from the brewing industry, newspaper/media and luxury business (jewellery)
My entire career is about sales and management, the last 5 years I have achieved experience with general management with reference to the company’s
top management, and board, and I consider myself as a dedicated and open-minded person driven by a desire to set goals and work targeted towards them.
Building and shaping high performance organisations with trust, freedom and engagement on all levels motivate me as does mentoring and hands-on management that inspire people to take ownership and develop their skills.
I lead by Example…
My objective is to ensure maximum impact by using the right resources
and as a leader who walks the talk I combine the strategic and operational approach. I believe in building and developing high performing teams through coaching and motivational leadership based on mutual trust and confidence.
Sales and Marketing is all about Driven by the desire to create value I am defined by the work I do and sales is all about being at the right place at the right time with the right product and right communication I strive to push my limits within strategic sales and marketing by exploring new ways to build innovative concepts and activities to reach consumer.
Sharing experiences and mentoring
The most important and valuable contributions as a leader is sharing experiences and through mentoring support upcoming “stars” the best possible way preparing them to meet challengesin a constant changing environment and navigate successfully among stakeholders as customers, colleges and collaborators.
I identify and unfold their core potential and have a strong focus on the person’s character and skills.
Jeg er den der, sammen med et dedikeret lederteam, kan drive en meningsfuld strategiudvikling, der sigter på en meget visionær, og game-changing transformation for virksomheden, baseret på dyb kundeindsigt og data analyse.
Og skabe en stærk positionering af brandet, der resultere i stolthed og motivation hos medarbejderne, øger indtjening og værdiskabelsen for virksomheden, ligesom jeg har gjort det hos Krifa.
CEO i en + 500 medarbejder organisation. Et fokus på kommerciel aktiviteter med politisk udfordret organisationer.
Internationale Brands der skal repositioneres.
Branche foreninger, A.M.B.A'er, Store NGO'er eller mere traditionelle handelsvirksomheder med en meningsfyldt tansformativ dagsorden.
Internationale Brands er skal repositioneres.
Vælg kandidater: