Lederudvikling
med den enkelte i fokus
Målrettede personlige lederudviklingsforløb,
der løfter lederen til det næste niveau
Det er ikke alle, som er en god leder fra dag ét i jobbet. Vi mener hos Holmgaard Management, at selv den bedste leder kan forbedre sine leadership eller management kompetencer. Derfor tilbyder vi lederudvikling med den enkelte i fokus i form af et lederudviklingsforløb, som hjælper både din virksomhed og dine ledere personligt.
Hos Holmgaard Management rådgiver vi alt fra den daglige linjeleder til toplederen. Det betyder, at et lederudviklingsprogram hos os er interessant for alle med et praktisk og konkret behov for at finpudse lederkompetencerne.
Er måske stadig i sin første lederstilling og har op til ca. 3 års ledelseserfaring. Vi hjælper jer med at få dybere indsigt i samspillet mellem lederen og dennes medarbejdere, kolleger, chef og eksterne relationer.
Har minimum 5 års ledelseserfaring, og måske refererer vedkommende allerede til den øverste direktør eller direktion. Ud over det faglige omfatter lederfunktion også ledelse af mennesker, eventuelt ledelse af andre ledere. Lederen holder af at være leder og ønsker at videreudvikle sin personlige ledelsesstil.
Arbejder på øverste ledelsesniveau, er medlem af direktionen og måske den første bestyrelse eller refererer til denne. Har styr på sin lederstil, men ønsker alligevel at styrke og udvikle positionen som topleder.
Grundstenen i vores lederudviklingsforløb er den personlige sparring. Det er vigtigt, at den personlige sparringspartner støtter lederen, så han eller hun kan holde fokus på områder, hvor vedkommende med sikkerhed kan udvikle sig. Sparringspartneren er garanten for, at der konstant arbejdes med teknikker, metoder og teorier, som lederen kan anvende i sin dagligdag. Vores metoder tager udgangspunkt i forskning og faglighed.
Hos Holmgaard Management er vi grundige. Det betyder, at alle får et grundigt ledelsesforløb, hvor man er sikker på at udvikle sig. Samtidig fokuserer vi på ordentlighed og ærlighed. Vi siger nej til en opgave, hvis den ikke lever op til vores værdigrundlag eller vi ikke kan etabelere et ordentligt samarbejde med kunden.